neděle 26. února 2012

P-Shine

Dnešní počtení bych chtěla věnovat p-shinu
Nevím, jestli jste se někdy někdo s tímto ošetřením nehtů setkali/y, ale já ano a jsem z toho nadšená :-) A to zejména z toho důvodu, že jsem si asi 15 let nehty kousala (ano, byla jsem mladá a blbá - hanba mi !!! :-) ) a kvalitativně nejsou úplně na výši :-) A níže vyobrazena krabička je pro mě spásou a skvělým řešením, jak i mé přírodní nehty mohou vypadat hezky a upraveně (konečně)!


obrázek dostupný na: http://shopiq.cz/p-shine-profi-sada-p-shine/

Na internetu najdete sposty odkazů na to, co to p-shine je, k čemu slouží, atd. Obecně můžeme říct, že p-shine je metoda úpravy a výživy nehtů. Zaleštěním výživných látek do nehtového lůžka dochází k obnovení lámavých, roztřepených a nerostoucích nehtů, zvyšuje jejich lesk a chrání je před nepříznivými vlivy. 





Máte někdo s p-shine zkušenosti? Nebo máte raději gelové/akrylové nehty?


Chystám se na recenzi výrobku, jelikož mi tuhle sadu nadělil Ježíšek :-) 
Máte se na co těšit :-)


Evelin

4 komentáře:

  1. Moje kamarádko chodí na p-shine každý měsíc a je moc spokojená já měla zatím jen akrygelové nehty, kvůli ale škole je teď nemůžu mít :(

    OdpovědětVymazat
  2. P-shine je úplně super věc - nehty zpevní, krásně se lesknou a ještě jsou vyživené. Já si to nemůžu vynachválit :-) V průběhu týdne napíšu recenci s postupem, tak uvidíš, třeba tě zaujme ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  4. P-shine je skvělá věc. Akrylové nehty bych si v životě nenechala udělat - je to šílenost na nehty!!! Gelovky jsem měla 4 roky, nechala jsem je odrůst a svoje nehty mám OK. Teď mám svoje nehty, pravidelně je lakuji Hedvábím od Dekore a jsem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥