sobota 31. března 2012

Moje "Elle" tričko :-)

Klidné sobotní popoledne dámy :-)


Dnešní post nebude vůbec, ale vůbec originální. Jsem asi milióntá bloggerka, co si koupila Elle a jde se fotit ve svém tričku :-)
A jak to celé vzniklo? Časopis ELLE slaví 18. narozeniny (všechno nejlepší přejeme). Narozeninové tričko můžete sehnat v 6 různých motivech (více info ZDE) za cenu 120kč.
Já si pořídila tričko s motivem designéra Jana Čapka. 


Četla jsem názory, že jej spousta bude nosit na spaní. A k tomu spousty komentářů, zda jej není  škoda. A není to každého věc?



A jak jej budu nosit já? Já jej budu nosit pro radost - k televizi, na procházku, na jógu a když budu chtít tak i na spaní anebo do práce :-)


PS: Některé dámy byly rozčarované z velikosti trička a víte co? Já jsem ráda, že je to maxi triko! Se svojí velikostí č.42 bych nějaké upnuté tričko určitě nenosila (nemluvím o tom, že bych se do něj nevešla) :-) A tak jsem ráda, že Elle myslela i na nás, holky krev a mlíko :-)

Co vy, čtete ELLE? Baví vás nebo to není časopis pro vás? A jaký motiv jste si pořídily vy?


Evelin 

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥