neděle 8. dubna 2012

Víkend v obrazech

Trocha práce, trochu relaxu, trocha sluníčka, spousta aprílové počasí. 




Jaký jste měly víkend Vy?


Evelin 

6 komentářů:

  1. Toffifee milujíddcerky. Přeji krásné velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Toffifee je totiž nejlepší kokinko :-) Hezké a klidné Velikonoce :-)!

      Vymazat
  2. To aprílové počasí mě teda pěkně překazilo plány :) Hm... yt palačinky vypadají skvěle :)

    Zvu tě k sobě na blog na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i mě, a když mi neudělalo radost počasí, tak aspoň ty palačinky :-) Děkuji ti za pozvánku, kuknu :-)

      Vymazat
  3. Milá Evelins,
    vidím, že sis krásně užila velikonoční svátky. Bavilo by mě si taky takhle zarelaxovat. Já o svátcích očichávala narcisky, barvila vajíčka, dívala se na spoustu DVD filmů, trochu pracovala a zpívala si "dejte vejce malovaný, nedáte-li malovaný, dejte aspoň bílý..." a dál už to jistě znáš ;-).
    Měj se krásně.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá Vivi, děkuji za milý komentář, jsi zlato :-* Koukám, že i ty sis Velikonoce užila a odpočívala u filmů. Tak to má být :-) Přeji ti pohodový začátek zkráceného pracovního týdne :-*

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥