čtvrtek 5. dubna 2012

Ziaja - Olivový balzám na rty

Milé dámy, přeji Vám pohodový čtvrtek :-)
Se značkou Ziaja se teď snad roztrhl pytel :-) Na každém druhém blogu na Vás vykoukne "koza" (pozn. kozí řada značky Ziaja) a recenze na tuto značku :-) Já jsem za to ráda, protože značku Ziaja mám moc ráda už pár let a každý názor na ni přivítám.

Já se dnes zaměřím na Olivový balzám na rty. Tento produkt jsem koupila v jednom BioMarketu za přijatelnou cenu, a to 35kč / 10ml.







Balení je moc hezké (tedy, alespoň mě se líbí). Ziaja obecně mě dostává svými jednoduchými obaly. Hodně se mi líbí a "aplikátor". Prostě jen trošičku zmáčknete, přejedete přes rty a je to :-)


Barva tohoto balzámku je taková světlunce zelená (viz foto), ale po rozetření na rtech vůbec nebarví, nelepí, krásně se roztírá a skvěle hydratuje! Pro mě teda samá pozitiva!!! 



Cena: 35 kč / 10 ml
Hodnocení: 5/5


Evelin 

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥