úterý 5. června 2012

Dvoufázové odličovače

Dobrý den milé dámy,


dnes se podívám na zoubek dvoufázovým odličovačům make-upů :-) Tak s chutí do toho.... Mám pro vás hodnocení odličovačů Ziaja, MaryKay a Alverde.


Zleva: Ziaja, MaryKay, Alverde

Dvoufázový odličovač očí "Ziaja"

Oficiální text: Obal nám říká, že je tento odličovač vhodný i na odlíčení voděodolného make-upu. Dororučován je také pro osoby používající kontaktní čočky. Je bezparfémový a opthalmologicky testovaný.


Ziaja: normálně

Ziaja: po protřepání (ty bublinky jsou dokonalé !!!)


Můj názor: Tento odličovač mám ráda - kvůli barvě a kvůli dokonalým symetrickým bublinkám :-) Ale především kvůli nulové parfemaci (nebo aspoň já nic necítím) 
a skvělému odlíčení :-) Na oční linky je potřeba odličovače trošku více, ale jinak pohodička :-). Moc chválím!

Celkové hodnocení:
- značka: Ziaja
- cena: kolem 50kč (výprodej Interspar)
- balení: 120 ml 
- hodnocení:4/5 


Odličovač očí "Mary Kay"

Oficiální text: Jemný, vysoce účinný dvoufázový přípravek, který šetrně odstraní voděodolný make-up. Je vhodný pro citlivou pleť i pro ženy, které nosí kontaktní čočky.

MaryKay: normálně

MaryKay: po protřepání
Můj názor: Tento odličovač mám moc ráda, mám ho přes rok a pořád jsem jej ještě nevypotřebovala (což je pro mě takový malý zázrak) :-) Na navlhčený vatový tamponek stačí opravdu jen malinko kápnout a odstraním z obličeje dokonce i proklínané oční linky. Neparfemovaný, neštípe, palec nahoru.
Někoho může odradit vysoká cena, ale já myslím, že vysoká je pouze vstupní investice - když přepočtu, že mám ten odličovač již přes rok a každý den se s ním odličuju, tak mmslím, že je to úplně super výdrž i cena.

Celkové hodnocení:
- značka: Kary Kay
- cena: 520kč 
- balení: 110 ml 
- hodnocení:4,5/5 (půl bodík dolů je jen za cenu)

Dvoufázový odličovač make-upu "Alverde" s pečujícími oleji

Oficiální text: Čistí pleť jemnými tenzidy a vybranými oleji. Účinné kombinace s výtažky z mandlí a avokáda z kontrolovaného biologického zemědělství pečují o citlivou pleť a zklidňují ji. Složení s aloe vera a jojobovým olejem dodává potřebnou hydrataci. Vhodné zejména pro citlivou pokožku v okolí očí.. Bez syntetických konzervačních látek. Oční snášenlivost pro nositele kontaktních čoček lékařsky potvrzena.

Alverde
Alverde
Můj názor: Tento odličovač je strašně fajn, odličuje tak jak má a připadne mi že naprosto dokonale hydratuje oční okolí. Mínusem je ale nepříjemná vůně (kterou asi nedokážu nijak popsat) a fakt že při odličování tento produkt vytváří na řasách jakousi malinkou vrstvičku pěny nebo čeho a mě to pak strašně štípe v očích.

Celkové hodnocení:
- značka: Alverde (drogerie DM)
- cena: kolem 50-60kč 
- balení: 100 ml 
- hodnocení:3,5/5 

Výsledek... 

1. nejlepším odličovačem je Mary Kay (ikdyž pro některé může být vstupní investice    

    vysoká). Na druhou stranu odličuje dobře, rychle, bez štípání a dlouho vydrží.
2. Ziaja - všechno dělá tak jak má a je MaryKay v patách
3. Alverde a to především kvůli štípání a vůni.




A co vy? Používáte některý z těchto odličovačů? Vyhovuje Vám? Jaké značky používáte vy?


Hezký den vám přeje
Evelin ♥ 

14 komentářů:

  1. pěkný článek, na kolik vyjde ten od mary kay? já od nich nikdy nic neměla...
    používám odličovat očí od garnier a spokojenost, krásně voní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten od Mary Kay vyjde na 520 kč a já jsem s ním opravdu spokojená.
      Zkušenost s odličovači Garnier nemám vůbec žádnou :-) jsem kosmetická ostuda :-)

      Vymazat
    2. ale prd, ja nemam zase zkusenost ani s jednimz tech tvych :D tech 520,- je teda dost, se priznam, že já bych to asi nedaval, ale já taky skoro všechno umyju gelem a vodou, takze bych do odlicovace neinvestovala

      Vymazat
    3. Máš pravdu, ta cena je celkem vysoká, ale zase na druhou stranu ho mám skoro rok a půl... Já tenkrát hledala něco, co mi nepodráždí oči a pomůže mi od voděodolného make-upu.
      Jinak jsem na tom jak ty - odličuju celý obličej gelem a oči pak "dočišťuju" - a k tomu mi teď naprosto vyhovuje právě ta Ziaja (aneb myslím, že málo peněz celkem dost muziky).

      Vymazat
  2. Hezké srovnání, Evelins :-)
    Ten alverdí odličovač mě taky štípal v očích. Vůně mi zas ale nijak nevadila. A s těmi ostatními zkušenost zatím nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je nejlepší odličovač od Ryoru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten jsem nezkoušela :-) Ale co není, může být :-)

      Vymazat
  4. ja teraz pouzivam ten ziaja a je uzasny, tie ostatne 2 som neskusala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný stupínek vítězů! ;-) Ziaja je super, taky mám a nedám na ni dopustit.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Vivi :-) Má umělecká (ne)ruka se projevila :-D

      Vymazat
  6. Ten od Ziaji jsem taky měla :) Byla jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ten od Alverde a strašně mě pálí v očích.

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥