pátek 29. června 2012

lak Essence

A máme tady pátek :-) A ním taky lakovací post. Já tyhle příspěvky moc nedělám, protože mám nehty velmi krátké (kvůli masírování) a úplně si nemyslím, že mám tak celkově hezké ruce na focení. Nicméně mě k tomuto článku dohnala touha podělit se o své zkušenosti s tímto lakem. Je to lak od Essence, z řady Colour&Go, a to v odstínu Meet me now! Jedná se o krásnou sytou růžovo-fialovou barvu, která mě naprosto dostala. Co mě taky dostalo je jeho výdrž! S topcoatem Essence gel-look mi drží už pátý den bez jakékoliv známky olupování či něčeho jiného. A to ruce v jednom kuse máčím ve dřezu s jarem, v kýblu se savem, aj. - však to znáte :-) Kryje hezky ve dvou vrstvách.




normální světlo / na slunci


- značka: Essence (zakoupeno v parfumerii Douglas)
- cena: 30kč 
- balení: 5 ml
- hodnocení: 5/5 

Líbí se vám tato barva? Máte rády syté barvy? 


Pěkné páteční odpoledne vám přeje
Evelin ♥ 

12 komentářů:

  1. Podobné laky sluší víc krátkých nehtíkům než těm dlouhým, takže mě se líbí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu :-) Mě se syté výrazné barvy taky více líbí na krátkých nehtech

      Vymazat
  2. Ty laky jsou krásné a velmi se mi líbí.. A určitě vyzkouším krycí bezbarvý lak :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krycí vyzkoušej! Drží, skvěle se leskne! Fakt dokonalý!

      Vymazat
  3. Mě se velmi líbí... asi zajdu do drogerky na nákupy :)
    Chtěla jsem se zeptat, jak jsi dala na ty fotky ty hvězdičky? - mohla by jsi mi prosím odepsat na můj blog? Pač určitě pak zapomenu u jakého článku jsem se tě ptala atd... :D:) Předem moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. :D Na konci článku jsem se lehce zarazila, jestli už je úterý nebo co? :D :))

    Líbí se mi, vyzkouším. Laky Essence mi taky vyhovují. Ne všechny, třeba Cookie... něco je řídky, nedrží, ale většina mi drží dlouho. Nosím spíš barvy neutrální, mám malé ruce, krátké prsty :( a nějak se v těch výrazných necítím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja safra, chybička se vloudila :-) Vše napraveno :-) No přesně, já se ve výrazných taky moc necítím, mám raději spíše decentní, ale tak jsem si řekla, že to vyzkouším, pač ta barvička se mi moc líbila!

      Vymazat
  5. Tak prapodivný nehty mam opravdu jenom já. :D
    Já vám tak závidím holky, že vám ty laky od Essence drží na nehtech.
    Já si nehty nalakuji a do tří hodin už mi jde lak dolu, což mě dost mrzí, protože maji úžasný barvičky. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ne!!! Spoustě holkám Essence nesedí a máš pravdu, že hodně je to dané kvalitou a povrchem nehtů :-( Já teda musím říct, že některé laky mi taky okamžitě slézají (některé Essence nebo Dior) Ale tahle barva je famózní a jsem moc ráda, že vydržel tak dlouho!

      Vymazat
    2. To joo barvička je krásná :)
      Tak asi v pondělí zajdu do drogérky a koupím si ho taky. :D
      Třeba tenhle odstín mi bude držet, možná to závisí na jednotlivém kusu. S kamarádkou máme právě ten zmiňovaný topcoat a jí funguje úžasně, ale mě nechce schnout a to ani po dvou dnech nošení. Jediný co jsem si od Essence koupila a jsem s tím spokojená je fialový odlakovač. :-)

      Vymazat
    3. Děkuju moc :-) Ono asi vážně záleží - na kusu i na lidech - co každému vyhovuje. Já třeba ten fialový odlakovač po dvou použitích vyhodila do koše, strašně mi vysušoval ruce, otřesné!

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥