úterý 19. června 2012

Odměna

Dobrý podvečer milé dámy,

včera jsem to zvládla a samozřejmě jsem si tím pádem zasloužila něco malinkého na povzbuzení a oslavu :-) Ať už jídlo, kosmetiku, či dnešní odpočinek :-) Více viz foto.

Oslava v McDonalds :-)

Pár věcí pro radost :-)

Taky k nákupu rády dostáváte něco zdarma ?!? Já moc :-)

Akce se musí využít :-)
Dnešní odpoledne na koupáku

Nezbytná společnost k vodě


Hezký večer vám přeje
Evelin ♥ 

5 komentářů:

  1. Pááni takový nákup :)) Jsem zvědavá na ty produkty od Ziaji.. ještě jsem totiž žádný nevyzkoušela.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkouším, otestuju a hned to sem hodím :-) Já Ziaju znám už pár let a nedám na ni dopustit :-)

      Vymazat
    2. Téééda... :)) dobře jsi pokoupila..Ten mekááč..dala bych si hned.. MCFlurryho miluju.. :))

      Petulabook.blogspot.com

      Vymazat
    3. No ano, kvůli McFlurrymu jsme tam s kamarádkou šly :-D

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥