pátek 22. června 2012

řasenka Oriflame

Hezké dopoledne,

tento týden jsem vám narcisticky zahrnula jen posty a mé osobě a tak se to teď pokusím napravit :-) Připravila jsem si pro vás článek o řasence "Wonder lash Intense masrcara" od firmy Oriflame.
Řasenku používám už 2 měsíce a tak nějak začínám mít pocit, že už jsem ji pomalu, ale jistě vypotřebovala :-) Ale tenhle časový horizont je pro mě tak nějak normální, déle než 3 měsíce mi žádná řasenka nevydrží. Nevím, asi se maluju hodně :-)

řasenka

detail kartáčku
Kartáček je silikonový a mě maximálně vyhovuje. Nejprve jsem tyto kartáčky moc nemusela, ale díky tomuto jsem jim dala druhou šanci :-) A tento mě nezklamal :-) Kartáčkem se řasenka nanáší jednoduše. Řasenka drží celý den, nepozorovala jsem žádné rozmazávání či drolení či cokoliv jiného. Takže v tomto ohledu naprostá spokojenost :-)

před a po
A na fotu výš si můžete samy/sami udělat obrázek o tom, jak hezky maluje. Mě osobně připadne, že řasy hezky oddělí (v žádném případě neslepuje!!!!), zvýrazní, ale i přesto to vypadá přirozeně.
Za mě palec nahoru. A nejen ten na ruce, ale i na noze :-)



- značka:Oriflame
- cena: 89kč (v akci)
- balení: 8 ml
- hodnocení: 5/5 


Hezký páteční den vám přeje
Evelin ♥ 


21 komentářů:

  1. Tak jak už je nahoře i palec u nohy, tak by ta řasenka vážně stála za úvahu... :))

    OdpovědětVymazat
  2. je to i moje nejoblíbenější, takže nemohu než souhlasit :)jen tato intenska se mi obtiskávala, ale asi se mi moc masti víčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak mě tedy vůbec... Ale já mívám na víčkách většinou bázi a stíny a dobře mi to drží, takže jsem je mastné neměla a nemělo se to kam obtisknout :-)

      Vymazat
  3. Wonderlashka je opavdu skvělá řasenka..!! Snad nejlepší z oriflamu, pak u mě vede už jen Dermacol :))vůbec se nedrolí a stačí opravdu pár vrstviček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš!!!! A když ji koupíš v akci tak opravdu za málo peněz hóóóóóódně muziky :-)!

      Vymazat
  4. ahoj. ja nevim proc, ale me rasenky z Oriflame vubec nedelaji dobre, slepuji mi rasy, ale tahle muze byt opravdu dobra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi záleží, co komu sedí... Za sebe můžu říct, že mi tato řasenka řasy opravdu neslepuje... nevím, jestli je to kartáčkem, ale s touhle jsem opravdu maximálně spokojená.

      Vymazat
  5. Jednou jsem jednu z Oriflame zkusila a řekla jsem si, že nikdy víc.. :-D Ale po tvé recenzi bych si ji klidně koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mám bohužel řasenek nějak moc.. ale možná časem ano ;)

      Vymazat
  6. Tak ta vypadá nádherně. Na řasenky od oriflamu slyším samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, jediná která mi do Oriflame neseděla, byla z řady Giordono Gold (nebo jak se to píše) :-) Ta se mi strašně drolila :-(

      Vymazat
  7. Vypadá opravdu skvěle a přirozeně. Často se mi stává, že ty levnější řasenky nadělají více parády jak leckteré drahé. Od Oriflamu jsem mívala tuhle několik let - tenkrát tedy ještě neměla kartáček, ale kupovala jsem ji pravidelně, protože byla fakt nejlepší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejnou zkušenost - levnější kosmetika kolikrát udělá stejnou (a ne-li lepší) službu

      Vymazat
  8. Vypadá opravdu moc pěkně, já od Oriflamu nikdy žádnou neměla. Mám ráda řasenky od Benefitu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase neměla žádnou od Benefitu :-) A děkuju, jsem ráda, že se líbí :-)

      Vymazat
  9. Vypadá suprově, udělá krásné a přirozené řasy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem ji měla, byla jsem nadmíru spokojená, jen mně tedy vydržela výrazně míň. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem s ni spokojena - zkousela jsem napr. YSL a ta se Wonder Lash od Oriflame nemohla vydrzi ani ucinkem rovnat. Jinou zatim nehledam :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥