sobota 1. září 2012

Prázdný začátek září

Milé čtenářky,

dnes tady pro vás mám příspěvek deníčkového typu, takže kdo očekával recenzi, tak může s poklidem zavřít prohlížeč a věnovat se jiným aktivitám :-). 
Jak jsem již psala v názvu, tak momentálně zažívám prázdný začátek září. A proč? Protože se momentálně nemám tak nějak na co těšit. Tyto dny pro mne byly obdobím nadšení a těšení se a nakupování. Toto září je prvním září po 21 (!!!) letech, kdy nejdu do školy. Nejde mi o systém vzdělávání u nás v České republice, ale jde mi o nakupování všech těch serepetiček :-). Za ty roky jsem se stala doslova závislou na nakupování šanonů, bloků, propisek, zvýrazňovačů, bělítek a jiných nezbytností :-) Prostě září bez vůně papírnictví pro mě není září :-) Do teď zůstalo uspořádávání si věcí do šanonů, psaní si úkolů, které musím udělat do bloku, lepení barevných papírů s poznámkami na dveře u stolku s notebookem, podtrhávání si zápisků barevnými propiskami/fixami/zvýrazňovačema (nechtějte vidět můj diář) :-)


zdroj
Ačkoliv jsem teda byla letos ochuzena o svůj rituál, tak jsem zjistila, že vlastně nemusím zoufat :-) Jak jsem totiž při úklidu kumbálu a třídění věcí z vysoké zjistila, tak jsem neuvěřitelný sysel! Myslela jsem, že se to týká pouze kosmetiky, ale chyba lávky! Najdete u mě 5 prázdných šanonů čekajících na své uplatnění, 8 bloků formátu A4 (čtverečkovaný, trhací), 3 sady zvýrazňovačů, nepočítaně propisek, asi milion eurosložek, 2 sešívačky a 5 balení kancelářských sponek. Takže vlastně mám vystaráno na dalších x let. Pokud si někdo myslíte, že jsem magor, tak máte asi pravdu :-)

Na některých blozích už jsem četla příspěvky, že končí léto a začíná podzim - období temna, šedi a deště. Já doufám, že se dočkám letos krásného podzimu jako loni. Barevné listí, sluníčko, relativně teplo, kdy člověk stačil prostřídat všechna svá saka i barevné šály k nim. Loni byl výjimečný podzim. Krásný, teplý, jako z pohádky. Ale víte co? Mě nevadí ani ta diskutovaná šeď. Možná je to tím, že jsem se na konci září narodila a mám k tomuto období jiný vztah, ale tohle počasí mi nevadí. Je bezva zalézt s hrnkem kakaa zpátky do postele a relativně s dobrým důvodem, protože co jiného v takovém počasí taky dělat, že jo :-) A... ona vždycky musí být zima, aby pak mohlo přijít teplo :-)!

Nezoufejme a těšme se! Z filmů v televizi, na které se díváme z pelíšku, z uklidňujícího bubnování dešťových kapek, horkého kakaa, srazů s přítelkyněmi nad hrníčkem lahodné horké čokolády a mnoha jiných veselým maličkostí. Protože ono i stále platí: Jaký si to uděláš, takový to máš!
zdroj
Podzim přesně podle vašich představ Vám přeje Vaše

                                                                                                                      Evelin 

PS: Tohle je můj 100. článek :-) ... jdu si uvařit černý čaj s citronem :-)

24 komentářů:

  1. Pěkné :) Líbí se i hlavně ten začátek. Já sice do školy půjdu, ale taky už nemůžu nic nakupovat - protože jsem stejný sysel jako ty :D Mám toho doma prostě plnooo!! Teda s výjimkou propisek, ty pořád ztrácím a je jedno, kolik si jich koupím - za chvíli jsem na nule.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Tak to já za ty roky už přesně vím, kam se mi ty propisky schovávají, takže ikdyby chtěly, už se neschovají :-D

      Vymazat
  2. já tyhle různé serepetičky do školy kupuju taky ráda :)
    a podzim mám asi nejraději hned po létu. mám ráda právě to spadané listí, předvánoční čas.. a když si tentokrát konečně pořídím i ty holínky, tak mi nebude vadit ani to mokro :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť já nad holínkama váhám už 3 roky :-) A pořád si říkám, že je stejně nebudu nikam nosit :-)

      Vymazat
  3. Milá Evelins, ač já se nikdy do školy sice nepřipravovala (na střední jsem měla jedden sešit na všechny předměty:-D), tak na ty bločky mám taky těžkou úchylku. Zvlášť pokud jsou barevný, křiklavý, roztomilý apod. Mám jich taky doma asi tisíce a nevím, zda je někdy dokáže spotřebovat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden sešit na všechny předměty? No to bych se asi zbláznila :-) Kdyby náhodou hrozilo, že se dostáváš na dno svých tajných zásob všech bločků, tak mi pošli svoji adresu a já ti obratem pošlu tucet bločků!!!!

      Vymazat
  4. Evelin,
    tak tohle zatím řešit nemusím, ale přiznávám, že stejnou úchylku mám i já.. Miluji papírnictví a kupování si různých barevných bločků a zajímavých sešitů :).
    Jinak září by mělo být opět hezké a hlavně teplé (alespoň dle předpovědí a já doufám, že to bude pravda).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Papírnictví pro mě mnohdy bývá větší zkáza než drogerie :-) Snad máš pravdu a budeme mít krásný barevný podzim a hezké babí léto!

      Vymazat
  5. Doposiaľ som si myslela, že túto úchylku mám len ja!:D Je príjemné vedieť, že nás je viac. Ja tiež skladujem veľa školských potrieb, ale stále ich rada nakupujem. V poslednej dobe rada kupujem tvrdé zošity bez vzoru a nálepky. Robí mi to neuveriteľnú radosť a cesta do školy s polepeným zošitom je hneď krajšia! :) Jeseň mám tiež veľmi rada aj prvé mesiace školy. Je to veľmi milé,keď si v triede hovoríme zážitky z leta, chodíme si sadnúť na horúcu čokoládu a hlavne - že môžem nosiť kabát! :) Prajem krásny začiatok jesene :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, ano!!! Posledních pár let jsem si taky dekorovala sešity podle sebe a člověk má pak větší radost, že zrovna jeho sešit vyniká :-) Aspoň já to tak mám :-)
      I tobě přeji krásný začátek podzimu plný příjemných zážitků a setkání s přáteli :-*!

      Vymazat
  6. Já do školy nikdy nějak moc nenakupovala. Ale na bločky a různé pěkné propisky mám úchylku :D.

    OdpovědětVymazat
  7. taky jsem vždy hrozně ráda nakupovala věci do školy, ale letos jsem to vynechala.. mám toho doma tolik, že letos budu muset dokoupit asi jen 5 sešitů, jinak doma vše mám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já bych nezvládla vynechat :-) I kdybych doma měla všechno, tak věřím, že bych našla něco, co stejně nemám a nutně potřebuju :-)

      Vymazat
  8. jak já ráda ořezávám pastelky!!! Škoda, že už je taky nepotřebuju :/

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju papírnictví a asi tam budu chodit kupovat sešitky i až nebudu chodit do školy. :))
    A na podzim se prostě těším a nikdo mi to nevymluví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On nějaký ten bloček je stejně potřeba :-) Na podzim se těšíme už dvě, tak můžeme založit klub :-)

      Vymazat
  10. Má drahá Evelin,

    nakoupím všechny ty školní blbůstky i za Tebe jo? :-) Musím říct, že jsem na těchto věcech taky závislá a baví mě je nakupovat, takže doufám, že ještě pár let je nakupovat budu..:-)
    Jinak, já mám podzim celkem ráda, líbí se mi to barevné listí, jen by nemuselo tolik pršet..:-( A zalézt si do postele s pořádným hrnkem kakaa? No to si nechám líbit..:-)
    PS: Gratuluji k 100. článku..! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mandarinko, ano, můžeš, máš mé svolení :-)
      Déšť k podzimu prostě patří... a člověk pak může vzpomínat na teploučko v létě :-)
      PS: Děkuji :-*

      Vymazat
  11. No konečně někdo komu podzim nevadí jako mně! :) Já ho teda miluju, když je krásnej tak je to podle mě nejhezčí období. Svítí sluníčko (teď popisuju ten krásnej, ne ten ošklivej :D) který zařizuje příjemný teplo, ale ne nějak moc, prostě abych mohla nosit to krásný podzmní oblečení (miluju nejvíc podzimní oblečení :D) nalíčená bývám nejradši mojí nejoblíbenější podzimní tvářenkou, tmavě nalakované nehty, nějakýho pana božskýho po ruce a brodit se listím se psem :) ach ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsem se úplně zasnila... Ale venku je dnes takové počasí, když jsem šla do obchodu... Měkké teplé sluníčko, teplota příjemných 20 stupňů, já mám rudé nehty, lehká svetřík a je mi skvěle!

      Vymazat
  12. Předně gratuluji k 100. článku, vážně ti to jde:-) No a co se týká toho prvního "nenakupování", tak to ber tak, že něco končí a něco (jistě strašně skvělého) začíná:-) Jinak já babí léto a začátek podzimu miluju, snad víc než jaro - letos by se měl vydařit! Zuzu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě to vidím na nějakou kávičku někde uprostřed parku :-)!

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥