pondělí 10. září 2012

Výprodej

Hezký den milé dámy,

doma už mi to leze na mozek, tak jsem se rozhodla pro úklid skříní s oblečky. A jelikož jsem tlusťoch obecný a spoustu věcí neobleču, tak vám je nabízím k dispozici. Nejedná se o žádné super hyper drahé oblečení, většina je naprosto obyčejných a pochází z dostupných obchodů (Orsay, Tesco, aj). Pokud by vás něco zaujalo, tak není nic jednoduššího, než mi napsat na: evelinsbook@gmail.com a určitě se domluvíme! Poštovné je jednotné a to 35kč. Pokud budete chtít, ráda vám požadovaný oděv přeměřím. Jdeme na to :-)

TÍLKA
- značka: Orsay
- velikost: M
- cena: 30,-



- značka: Gate
- velikost: M
- cena: 30,-



- značka: tržnice
- velikost: XXL (:-D); odpovídá tak 40/42
- cena: 30,




- značka: Philip Russel (Jeans Club)
- velikost: M/L
- cena: 30,-



- značka: Terranova
- velikost: L
- cena: 30,-


- značka: Terranova
- velikost: L
- cena: 30,-
TRIČKA

- značka: New Yorker
- velikost: L
- cena: 30,-


- značka: H&M
- velikost: M
- cena: 30,-



- značka: ---
- velikost: M/L
- cena: 30,-



- značka: Lacoste
- velikost: XL
- cena: 30,-



- značka: Cherokee
- velikost: 44 (odpovídá spíše 42)
- cena: 30,-


detail

HALENKY

- značka: ---
- velikost: one size (odpovídá M)
- cena: 40,-
(pozn. polyester, na těle kouše; doporučuji na tílko)


- značka: Gate
- velikost: L
- cena: 40,-


detail
- značka: ---
- velikost: one size (odpovídá M/L)
- cena: 40,-
(poznámka: měkký, teplý, zahřeje)

SVETRY, MIKINY

- značka: H&M
- velikost: M
- cena: 40,-


- značka: Cherokee
- velikost: XL
- cena: 40,-



- značka: Cherokee
- velikost: L
- cena: 40,-


- značka: Cherokee
- velikost: M/L
- cena: 40,-


- značka: Terranova
- velikost: L
- cena: 40,-



- značka: Kenvelo
- velikost: L
- cena: 40,-


DOPLŇKY

- značka: Orsay (byl k tričku, já nevyužiju)
- velikost: nenatažený cca 90 cm i se sponami
- cena: 30,-





- cena: 20,-



- cena: 20,-



- cena: 20,-


- cena: 30,-



ŠATY

- značka: Pantaloon
- velikost: XL (42/44)
- cena: 50,-

ŽUPAN

- značka: ---
- velikost: one size
- cena: 30,-

A to by bylo teda asi tak všechno :-) Tak snad si někdo vyberete a tyto kousky udělají ještě někomu radost!

                                                                                      Evelin 




2 komentáře:

  1. U velikosti XXL z tržnice jsem se taky pousmála :D I když - teď jsem si u nich zkoušela koženkový bundičky a ani ty jejich 3XL mi nepadly, tak to mi moc do smíchu nebylo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jaktože už prodáváš ty černé saténové šaty, které jsi měla 1x na sobě? :-))) Zuzu

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥