pátek 5. října 2012

Interview

Hezké páteční popoledne milé dámy,

mám takový malý nápad a jsem zvědavá, co vy na to :-) Napadlo mě, že pokud máte zájem či potřebu se mě na něco zeptat a dozvědět se o mě něco více, tak jsem vám k dispozici :-) Respektive, dávám vám potřebný prostor :-) Pokud jste zvědavá a něco vám ohledně mé skromné nezajímavé osůbky zajímá, tak šup s otázkou do komentáře a já vám na ně v neděli odpovím :-)

Tak šupky do toho :-) Já snesu (skoro) vše :-)

                                                                                       Evelin 

PS: Mějte se krásně, já vyrážím na polodámský wellness víkend :-)  

5 komentářů:

  1. Eveli, Ty jsi zajímavá. A hodně.
    A když mám tedy prostor, tak se zeptám. Mě by zajímaly Tvé plány tak do nejbližších pěti let:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Evelínko, moc toho o tobě nevím, a i přesto je pro mě nějak těžké sesmolit nějakou otázku :-D Paradoxní :-)
    Mě by zajímalo, o čem sníš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    mé otázky budou možná trošku osobnější, ale ráda bych se na ně zeptala..jestli prostě nebudeš chtít-nemusíš odpovídat, já se zlobit nebudu :) Zajímalo, co plánuješ s přítelem, spol. bydlení, nějaké zázemí apod.. Co nejraději kupuješ rodině k Vánocům? Máš ráda děti? Plánuješ nějaké? Co ráda děláš ve volném čase, věnuješ se aktivnímu, nebo pasivnímu odpočinku? :) Předem moc děkuji za každou odpověď

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj skorospolujmenovkyně! Mě by zajímalo, jestli je Evelins Tvůj nick a nebo jméno a v případě, že nick, tak jak si na něj přišla ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Ja by som sa chcela opytat co by bolo tvoje vysnene povolanie:)
    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥