středa 7. listopadu 2012

Boj za delší vlasy

Příjemný středeční večer.
Před časem jsem se dala do boje se svými vlasy (zde). Nechala jsem se na začátku prázdnin ostříhat, pak  (!!!!) jsem o tom hodně přemýšlela a přišla jsem na to, že chci své dlouhé vlasy zpět. Pokud možno hned :-) A tak jsem pátrala, co by mi pomohlo a našla jsem si přípravky Bioaquanol. Řada obsahuje 2 výrobky - Bioaquanol U (stimulátor) a Bioaquanol H (aktivátor). Oba přípravky jsem poctivě užívala jen týden, pak už se mi strašně nechtělo masírovat si 2x denně hlavu, takže zbývající 2 týdny jsem si vody aplikovala buď ráno nebo večer (podle toho, jak se mi chtělo). Teď momentálně vodičky nepoužívám, jelikož jsem je zapomněla u mé drahé maminky (zdravím).

Bioaquanol U (vlasový stimulátor) - výrobce udává, že produkt využívá léčebných účinků kopřivy na růst vlasy a na pokožku, kromě těchto složek obsahuje dále výtažek z měsíčku zahradního, kořene kostivalu, aloe vera a mateří kašičky. Při používání preparátu dochází k lepšímu prokrvení vlasové pokožky a k lepší výživě vlasových cibulek. Při pravidelném používání dochází ke snížení vypadávání vlasů, zmírnění lámavosti a omezení jejich třepení, snížení tvorby lupů a k růstu nových vlasů již po dvou měsících aplikace. Moje poznámka: Bylinkově voní.
Bioaquanol U
Bioaquanol H (vlasový aktivátor) - jedná se o vlasový regulátor s obsahem kyseliny hyalunoronové, extraktů z chrupavky a řady vitamínů. Dle klinické studie bylo prokázáno, že přeměna nezralého vlasu na vlas zralý a jeho vypadávání je regulováno právě obsahem kyseliny hyaluronové. Moje poznámka: Nevoní nijak.
Bioaquanol H
A můj názor? Já jsem jednoduše nadšená! Výsledky se dostavily během pár dní. Vlasy mi po 14 dnech začaly podrůstat (viz poslední foto) - takhle mi samy od sebe nikdy nepodrůstaly! Co se týče nových vlasů, tak ty můžete vidět na fotu č.2 (nevím, jestli to jde vidět dobře, ale jsou tam takové malé pichlavé cosi a já si fakt myslím, že jsou to vlasy!!!). A to není všechno - moje už tak relativně husté vlasy se staly ještě hustějšími a co mě potěšilo nejvíce - přestaly padat! Neříkám, že úplně, to rozhodně ne. Vlasy padají každému člověku, ale už netahám  chomáče vlasů. Navíc se mi uklidnila pokožka na hlavě - nevím, jak vy, ale mě osobně se při změně šamponu či kondicionéru vždycky vyrazily malé pupínky, které se hojily stejně dlouho, jak jsem daný produkt používala. A teď? Pohoda, vánek :-)!!! Nicméně, abych tyhle výrobky jen nevychvalovala, tak si úplně nemyslím, že by urychlily růst vlasů (foto 1), to jsem opravdu nezaznamenala, ač primárně kvůli tomuto účelu jsem si je kupovala. Ale ostatní projevy používání jsem více než uvítala! Za mě tedy rozhodně DOPORUČUJU !!! Jo, a nemastí vlasy!!!

Mé vlasové barevné rozhraní (1)
Nové pichlavé cosi :-) (2)
Podrosty

- značka: Bioaquanol 
- cena: 110 kč (U - 250 ml); 
                55 kč (H - 55 ml)
- obsah: 250 ml (U); 
                   55 ml (H) (zakoupíte na internetu či v lékárně)
- hodnocení: 11/10 (U);
                          11/10 (H)

Za mě osobně jedině ANO, ANO, ANO!!!


Co vy? Máte, znáte?

                                                                                       Evelin 

77 komentářů:

  1. Za pět měsíců ti vyrostly docela o hodně.. :)
    Já se vždycky ostříhám, vlasy mi vyrostou za 14 dní na stejnou délku jako jsem je měla a tam se zastavěj. Tak já nevim, co děláš špatně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti nezastavily :-) Ale co bych za to dala, kdyby mi za 14 dní narostlo zpět těch 20 cm :-)

      Vymazat
    2. Vlasy rostou do určité délky, kterou má každý jinou. Pak se začnou lámat a tudíž to vypadá, že přestaly růst.

      Vymazat
    3. Martina Ř. Tak já jsem na tom uplně stejně :-(

      Vymazat
  2. Teda tak to je fajn! mě rostou běhm půl roku zhruba o 5-6 cm, protože pak jdu na nové melíry no.. někdy rostou víc, někdy míň, ale tohle vypadá moc dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Peti, doporučuju vyzkoušet!

      Vymazat
    2. Vlasy mám příliš krátké dá se říct že se jedná o pánský střih myslíte si že mi i přesto tento přípravek pomůže k docílení dlouhých vlasů ? Děkuji za odpověď

      Vymazat
  3. Ahoj Evelin, jsem tu u tebe poprvé a hned článek, který se mě týká. Taky se snažím si nechat narůst vlasy, takže zkouším kdeco. Momentálně beru BiosilPlus+ ale protože melír už mám dýl, tak nevím jak to funguje (pravda aspoň nehty se mi už nelámou, kdyby nic). Koukám že tobě Bioaquanol pomohl hodně. Zajímalo by mě jestli když ti ty vlasy tak rychle narostly, jestli jsou kvalitní. Známá kdysi používala taky nějakou kůru na růst vlasů a narostly jí krásně, ale vlasy byly dost nekvalitní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maddean, já myslím, že vlasy jsou kvalitní. Podle hustoty tak usuzuju určitě, z podrostů se mi to tak taky jeví a z toho malé nic ještě nemůžu soudit. Ale vlasy mi připadnou ok.

      Vymazat
    2. Ahoj pokud mužů k té nekvalitě . I kdyby je sposta dalších přípravků které vám mohou pomoci takže stím bych si hlavu nedělal. :D

      Vymazat
  4. Úplně jsem zapomněla, že jsem tohle chtěla zkusit. Díky za připomenutí. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám, čumím jak puk a zítra nebo v pátek pro něj letím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ouki :-) Snad i ty budeš spokojená!

      Vymazat
    2. Snad jo, vlasy mám jak pápěří, odmalička jich je málo a jsou jemné. Takže na tyhle věci vážně slyším a když vidím ty výsledky... no stejně jsem chtěla do lékárny pro čaj :D

      Vymazat
    3. Když už to máš po cestě ... :-D

      Vymazat
  6. Bioaquanol U, to je jednička :) Určitě ho ještě někdy budu používat (jen jsem poslední dobou líná si pravidelně masírovat hlavu).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím, Lady! I já jsem líná :-)

      Vymazat
  7. no tak to je skvělé, já když jsem se barvila na blond tak po třech týdnech teprve začaly být vidět malinké odrosty a ty už tam máš docela velký kus :)! No a ty podrosty ani nemluvím, musím sehnat :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud seženeš, tak dej vědět, jak jsi byla spokojená!

      Vymazat
  8. Pěkný, asi je opravdu v blízké době vyzkouším... :) (Dokud mám ještě na hlavě na čem zkoušet, protože to asi, jak to vypadá, brzo vypadá...:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to není tak hrozné, milá An.! Určitě vyzkoušej!

      Vymazat
  9. no tak pro to letím co nejdřív!!!! díky:))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, nechci ti kazit nadšení. I já jsem byla zpočátku z Bioaquanolu na větví, ale když se mi znovu objevilo padání, tak absolutně nezabral. Recenze zde http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2012/07/aktivatory-vlasoveho-rustu-bioaquanol-u.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá sl. Jahodová, děkuju za odkaz na článek, hned jsem si jej přečetla! Já znám lidi, kterým nepomohl ani na poprvé :-( Myslím, že otázkou je také to, zda je padání vlasů problém čistě fyziologický, či třeba hormonální...

      Vymazat
  11. Tenhle článek mi úplně jde do rány! Díky za něj, určitě to hned vyzkouším, začaly mi docela dost padat vlasy, netuším čím to je... zkouším ledacos a tohle vypadá velice dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limett, snad ti pomůže! Budu ráda, když dáš vědět, jak jsi byla spokojená ;-)

      Vymazat
  12. á každý podzim řeším padání vlasů a přesně, jako spoustě jiných lidí, se mi prostě po určité délce vlasy zastaví a dál nechtějí růst :-(. Ale tohle zkusím, navíc to není drahé, jen se obávám toho, co jsi taky psala, a to že budu líná si to masírovat do vlasů :-(. Uvidím, co to se mnou udělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Therezko, jenže to funguje na principu prokrevní pokožky. Vůbec nejde o to, čím masíruješ ;). Než se na měvčata slítnete - vyzkoušejte to i bez ničeho, či třeba s kopřivovým čajem. A když za měsíc neuvidíte výsledek, pak mi vynadjte :)

      Vymazat
    2. Therezka: Zkus, uvidíš, třeba ti pomůže ;-)!
      Anonymní: Ano, máš naprostou pravdu, ale nejde "jen" o prokrvení pokožky, něco tam musíš vmasírovat - nějaké účinné látky, opravdu si nemyslím, že bez ničeho by to fungovalo...ale třeba se mýlím... Ale kopřivový šampon je skvělý tip!

      Vymazat
  13. To je super, že něco takového existuje! Určitě dobré to vědět :-) Zatím nemám dojem, že bych to potřebovala, ale nikdy neříkej nikdy, že ano, navíc za tu cenu - úžasný!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je príma, že si našla něco, co ti pomohlo a vyhovuje. Já si před nedávnem nechala ostříhat ofinu, taky s tím nejsem moc spokojená,ale už to nějak vydržím. =) Zčesávám si to na stranu a hodně nosím čelenku. A ono to nějak půjde :)
    Jinak u mě na blogu probíhá giveaway, pokud by jsi chtěla.

    OdpovědětVymazat
  15. Neznám, ale hned běžím do lékárny poptat se a chci to taky vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simone, tak jsem zvědavá, jestli i ty budeš spokojená! Snad výrobky seženeš a já si pak budu moct počíst na tvém blogu.

      Vymazat
  16. Ani nevíš, jak ses mi, Evelinko, trefila do noty. Sama mám vlasů sice plno (až moc, těžko se mi někdy ty moje kudrny zvládají), ale moje kamarádka je v poslední době z vlasů nešťastná a já mám pro ni tím pádem dárek k Vánocům ;-). Díky moc za supr tip.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivinko, tak snad kamarádce uděláš radost a pomůžeš jí v jednom :-)! Budu držet pěstičky, ať se dáreček líbí.

      Vymazat
  17. Tak to je skvělé, že konečně nějaký připravek pro růst vlasů funguje!!! Tento článek určitě pomohl mnoha slečnám:))

    OdpovědětVymazat
  18. To vypadá naprosto skvěle, běžím do lékárny..! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda si o těchto produktech přečtu i u tebe na blogu ;-)

      Vymazat
  19. Ja mam ted Biohair. Uvidim jak ten a kdyztak zkusim tohle :-) diky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě osobně Biohair moc nepomohl :-( Není zač, Andri!

      Vymazat
    2. Po operaci stitne zlazy a naslednem ozarovani radiojodem mi vlasy temer vyladaly, padaly po celych hrstich. Zkusila jsem vsechno možné, ale nic nezabiralo. Nakonec jsem zkusila biohair a byla jsem uplně nadsena. Uz po par dnech mi hlava obrostla "jezeckem" a dnes mam opet krasne, bohate a zdrave vlasy. Takze to za mne...

      Vymazat
  20. Ha, tak přiští měsíc jdu do toho! Nevypadá to draze a vlasy pěstuju a mohlo by to být lepší. Díky.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to taky zkusím a koupím to příteli k Vánocům, děkuji za tip a snad mu po tom něco na té hlavě poroste :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže dneska začínáme s prvním použití a jsem zvědavá na výsledek :)

      Vymazat
    2. Snad přípravky pomohou!

      Vymazat
    3. Nevím, jak to tehdy dopadlo, ale mužům padají vlasy přece většinou kvůli testosteronu a často je to dědičně podmíněno. To nějaký bioaquanol nezachrání..

      Vymazat
  22. Ahoj koupila jsem si B U před dvěma týdnami, používám ho spíše jen jednou za den, ne dvakrát...protože ráno to nestihám a pak až přijdu domů z práce tak si to vždycky vmasíruji... krásně to voní! :-) a mylsím, že vlasy rostou rychleji (ale to je možná i tabletama na vlasy co mám z DM, měla jsem biosil před měsícem,ale po něm se mi zhrošila pleť,vlasy,nehty...tak jsem zkusila jiné a ty mi zatím jen pomáhají :-) ) B U beru teda 2 týdny...a a až bude měsíc užívání..začnu brát Háčko :-)) nebo možná to U budu brát 2 měsíce...a pak Háčko.. no ještě uvidím :-))) jinač vlasy na podzim padají snad každé...ale teď padají méně, což je super, vlasy jsou lesklé, a hlaďoučké, radši s něma nic ani nedělám, nežehlím, nefenuju.. nic :-) tak snad mi taky narostou přes podzim a zimu na přístí léto :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, za chvíli dorostou! mě tyhle výrobky vážně pomohly!!

      Vymazat
  23. Ahojky :) článek mě velice zaujal :)..určitě vyzkouším :)..jen jsem se chtěla zeptat, jestli musím užívat oba přípravky nebo stačí třeba jen jeden a pak zase druhý :)
    Díky :) Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že nejlepší je kombinace obojího, ale na druhou stranu - lepší aspoň jeden než vpbec nic :-)

      Vymazat
  24. Ahojky , právě jsem si koupila tak cca před týdnem B - U , zatím používám jen týden , ale slyšela jsem že růst podporuje hlavně H je to pravda ? právě se ho chystám koupit , ostříhali mě a vypadám jak opelichaný kuře , všude čtu že se používají oba přípravky U i H , chci se zeptat zda si mám nanést U a potom hned H a nebo to nějak střídat ? s tímhle si vůbec nevím rady , PROSÍM O POMOC ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. "U" je stimulátor a "H" aktivátor. Z mojí vlastní zkušenosti doporučuju používat oba dva výrobky současně. Já nanesla U, chvíli masírovala, rozčesala a pak hned nanesla H. Pokud chceš používat třeba jen jeden, tak nemůžu říct, nemám vlastní zkušenost, ale tipovala bych H - jako ten aktivátor. Snad jsem pomohla :-)

      Vymazat
  25. Ahoj holky, bioaqanol používám už asi 3týdny a musím říct, že jsem spokojená, vlasy mám tak nějak hezčí í a určitě rostou rychleji (můj odrost mluví jasně :D ) teda doufám,že to není jen nějaký můj placebo pocit,ale určitě se těším jakou budu mít hřívu za 2měsíce :)

    OdpovědětVymazat
  26. I don't quite understand it..even with the google translation...but I would love to try it...who knows? It might just work on men too.

    OdpovědětVymazat
  27. Ja tiež bojujem s rastom vlasov...celkom úspešne :) ak niekoho zaujíma ako sa starám o vlasy môžete si to prečítať tu: http://terezalovesmakeup.blogspot.sk/2014/04/urychlit-rast-vlasov-tuto-otazku-si.html

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Evelinko, jestli pořád toužíš po delších vlasech, vyzkoušej tohle: https://www.youtube.com/watch?v=yE_NkwscUAo&list=UUc3ccu12LFZW2VrZ7OA3-Pg. Já jsem si říkala, wtf, nějaká blbost, no ale pak jsem to teda zkusila a fakt rostou rychleji. Tak třeba Ti to pomůže.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj:) to je paráda. Já mám účes špatně sestříhaný a moc krátký, takže čekám než mi naroste aspoň 5 centimetrů:(
    A myslíš, že mi bude fungovat i jeden ten Bioaquanol (U/H)? A který myslíš víc působí na rychlejší růst? Vlasy mám zdravé:) Děkuju

    OdpovědětVymazat
  30. Mám dotaz - obojí se dá koupit v lékárně? :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj mám dotaz na aplikování. 1/ mohu si kápnout ruky z obou lahviček na jednou a masírovat nebo radši postupně 2/ mám to aplikovat vlhké nebo suché vlasy 3/ Musí se to pak oplachovat nebo nechat?? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  32. děkuji za článek...dneska jsem to koupila..nestálo mě to moc peněz a právě aplikuji lahvičku "H" doufám že to alespoň něčemu pomůže...jinak už nevím :/

    OdpovědětVymazat
  33. kolik cm vam narostlo po 5 mesicich dik za rychlou dpoved

    OdpovědětVymazat
  34. ahoj:) mohl by tento přípravek být i pro 14leté? :))

    OdpovědětVymazat
  35. ahojky, myslíš že by to bylo i pro 12 ti letou holku? :D

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj,jsem na tom uplne stejne.dnes jsem učinila to nejhorší rozhodnuti jake jsem kdy ohledně mych vlasů udělala.nechala jsem hodně ostříhat a když jsem se viděla s krátkýma vlasama začala jsem brečet ze chci svoje dlouhé vlasy zpet.Ihned jsem začala hledat na internetu.Jako první mi vyjel tento článek a koukám že jste všechny spokojeny. Nevaham a zítra bezim do lékarny protoze chci svoje vlasy co nejrychleji zpet.

    OdpovědětVymazat
  37. Dobrý den je to vhodné i pro muže pritelovi začaly strašně ridnout vlasy a je z toho nestastnej :-( a prosím kde se dá koupit nebo objednat? Děkuji erika

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý den je to vhodné i pro muže pritelovi začaly strašně ridnout vlasy a je z toho nestastnej :-( a prosím kde se dá koupit nebo objednat? Děkuji erika

    OdpovědětVymazat
  39. Někdy mi přijde, že určité typy lidí už svůj boj za dlouhé vlasy předem prohrály. Není to totiž jen o tom, že si řeknu: Tak, teď je nechám nárůst, nepůjdu rok ke kadeřnici a hotovo. Přesně souhlasím s tvým článkem. Je to o tom se o ně celou tu dobu pořád starat, protože v extrémních případech podle mě může člověk nakonec i skončit tady, aby na té hlavě vůbec něco měl :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥