sobota 15. prosince 2012

.....

Jak tak koukám na svůj blog, tak nabývám pocitu, že vás zanedbávám. Tak nějak nemám nápad na článek. O Vánocích se mi psát nechce, vykukují z každého druhé blogu a já tak nějak ani nesdílím obecné nadšení z těchto svátků, tudíž toto téma vynechám. A kosmetika? Žádnou novou nemám, no, možná by se něco našlo, ale má smysl to fotit? Po x-té LadyBox? Stejně by to nikdo nečetl? Pudr od Rimmel? ten už je profláknutý i tak. Nějak nemám do psaní chuť - nechci psát jen strohé recenze, chci dát do článku něco ze sebe, ale teď asi nemám co dát, asi ve mě nic není. Těžko říct.
Vypadá to na parádní předvánoční splín (no, o tom, že dárky ještě nemám všechny ani nebudu mluvit, jelikož touhle dobou už vždycky všechny čekaly zabalené na svou velkou chvíli). Žádné nadšení, žádný elán... tak se asi nedá nic dělat. Já teda, že jen žiju, jen se neozývám...

zdroj

18 komentářů:

  1. Řekla bych, že to bude zase lepší. :) Hlavně uši vzhůru a neřeš to, buď se to časem samo vrátí (ta chuť psát), nebo ne, ale nemá moc cenu to hrotit. I když by to byla škoda, zrovna Tebe opravdu ráda čtu...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Také trochu blogově odpočívám. A nemusím Vánoce. Drž se. Ráda si tu něco přečtu, až zas bude chuť.

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, hlavu vzhůru. Pěkně odpočívej, naber nové síly, snaž se užít každýho okamžiku a do ničoho se nenuť.
    Máme tě rády.

    xoxo, S.

    OdpovědětVymazat
  4. Má milovaná Evelin..:-*
    Začni se smát! Nebo se za tebou rozjedu a rozveselím tě sama! Takhle se mi vůbec nelíbíš! Začnu tě bombardovat optimistickými zprávami, jestli se nezačneš smát!
    Sakra, já taky ještě nemám všechny dárky a normálně už je mám dávno i zabalené, pro některé lidi ještě ani nemám dárek vymyšlený.. A jsem smutná? Ne! Takže ty taky nebudeš..:-)!!
    Aby bylo jasno, chci tady tu recenzi na pudr od Rimmel, takže jí běž hned napsat! A na další články si nech čas a až budeš mít nápad, sem s ním..:-) Hlavně se mi neztrácej..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim, chci si číst o kosmetice od Rimmelu! :D

      Vymazat
  5. Milá Evelin,
    nevěš hlavu. Také mívám splínovité stavy, kdy se mi nechce naprosto nic dělat, s nikým se vidět a jen se někde zahrabat. Na tohle pomáhá udělat si čas jenom sama na sebe. Takže třeba si zapálit doma svíčku, vyrazit projít se na adventní trhy, koupit si něco hezkého pro potěch, zajít si na dobré jídlo, jít do knihovny, přečíst si nějakou knížku, poslouchat oblíbenou hudbu, ...
    Možná to zní jako klišé ale bude líp.
    Do ničeho se nenuť a až zase napíšeš nějaký článek, ráda si ho přečtu.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Evelin,to se někdy stává....Procházka by mohla prospět,zaběhat si trochu..shodit to ze sebe,většinou to pomáhá.Rozsvítit doma hodně světel,to by mohlo také pomoci.To už je na tobě.Dárky také nemám,je čas..Také chci článek na pudr,může to být klidně dětský.Nechceš psát o vánocích,že o nich píše každý?Nevadí,napiš klidně třeba o pytli na brambory,to nepíše nikdo.Nakonec sama poznáš,jak se z toho dostat,co by ti udělalo radost,uvidíš.Bude líp,tento stav je přechodný a má ho každoročně dost lidí.Člověk prostě někdy je na dně,aby mohl zase vstát a jít dál...

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, u mě na blogu právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Bojím se až přijde ten den kdy si řeknu "sakra, nemám o čem psát" ale ty to zvládneš a já snad do budoucna taky :).

    OdpovědětVymazat
  9. Tvoje články nečteme pro to, abychom se nutně dozvěděli něco nového ale proto, že prostě umíš psát! :) Hlavu vzhůru :)

    OdpovědětVymazat
  10. Eevelinko, hlavu vzhůru. Každý má někdy divné období...neboj, ono to přejde. Samo. Hlavně si s tím nelam hlavu.

    OdpovědětVymazat
  11. Někdy se to stává... Jsem teď na tom dost podobně. Ale neboj, přejde to...
    Drž se...

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle znám...:( Bude líp ;) Těším se na jakýkoli článek od Tebe! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc děkuji za vánoční dárečky...
    A doufám, že už je ti líp...

    OdpovědětVymazat
  14. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Evelin, není přece nutné psát kvůli nám čtenářům. Piš kvůli sobě a jen když se ti bude chtít, do ničeho se nenuť. Jen tak tě to nepřestane bavit. A že nevíš, o čem psát? Neboj, inspirace přijde sama. (A jak navrhuje někdo nade mnou ten pytel na brambory... to by bylo dobré téma :-D)
    A klidně si na tvoje články počkám, protože mě baví. ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji vám za vaši podporu mé milé čtenářky! :-*

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥