úterý 1. ledna 2013

Statistika

Máme tady první den v novém roce. Možná by to chtělo trošku bilancování co se mého blogového prcka týče :-) 

- můj první příspěvek jsem publikovala 22.2.2012

- do této chvíle jsem pro vás stihla napsat 151 příspěvků

- blog má 242 pravidelných čtenářů přes GFC (děkuji :-*)

- nejvíce na mě koukáte z ČR, ale také Slovenska, Ruska, Rakouska, USA, Francie, Polska, 

  Německa a Švýcarska

- zobrazení blogu je 50.134. Pro někoho malé číslo, pro mě šupa jako blázen. V přepočtu
  bych mohla konstatovat, že každý obyvatel mého rodného města se na můj blog koukl a
  byla bych na tomto čísle :-) Takže čistě teoreticky jsem u nás ve městě vlastně strašně
  slavná :-)


- nejčtenějším postem je Essence výprodej

- nejčastěji se ke mě proklikáte přes Rendy, dále přes google, facebook, seznam a taky
   Meduňku

- nejvíce jste se ke mě proklikly přes pojmy: Cien kosmetika, skladování kosmetiky,
  Halloween, Alverde a tulipány :-)

Ona totiž statistika vážně nemusí být nuda ;-) song

Děkuji vám za všechna tato čísla!

                                                               Evelin ♥ 

11 komentářů:

  1. Jsou to krásná čísla. Přeji do nového roku ještě více čtenářů, zasloužíš si to! :)
    svet-podle-klary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti Klárko, uvidíme příští rok touto dobou jak na tom budu ;-)

      Vymazat
  2. Skvělá bilance. Do nového roku přeji, ať se čísla alespoň zdvojnásobí:)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Když se nad tím zamyslím, tak naprosto netuším jak jsem se ke čtení tvého blogu dostala já. Nevadí. Líbí se mi tvůj styl psaní.
    mllecapricorn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, ono je to asi jedno, hlavne ze se ti tady u me libi :-)

      Vymazat
  4. Hezký článek, jen tak dál :).

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji neméně úspěšný rok 2013!

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥