úterý 12. března 2013

Tvářenka (Regina)

Krásné úterní ránko :-)

Na začátek nového týdne jsem si pro vás připravila malou recenzi na minerální tvářenku, a to od české značky Reginy. Reginu zná asi každý, je v našich drogeriích asi tak od jakživa :-) Přiznám se, že jsem jí velice pozornosti nikdy mco nevěnovala, vystačila jsem si s jejich jelením lojem. Zbytek kosmetiky na mě působil tak nějak lacině a nekvalitně. Pak jsem narazila na recenzi u Peti z LovelyHair (zde). A já si řekla, že by možná přeci jen něco za zkoušku stálo :-)
Mimochodem, taky jste zaznamenaly ten boom, který tato značka momentálně zažívá? Připadne mi to podobné jako Ziaja loňský rok :-) Ale není to takové "násilné", tak aspoň tak :-)
Nová tvářenka Regina s obsahem minerálních pigmentů. Zjemní a zvýrazní kontury obličeje a dodá pleti přirozenou svěžest. Minerální tvářenka je vyrobena ze 100 % čistých minerálií. V nabídce jsou 4 odstíny. (oficiální info)

Obal není žádný veliký zázrak, prostě takový obyčejný plast. Nic úchvatného, ale na druhou stranu je obal poměrně bytelný a nemůžu říct, že bych se bála, že by se mi tvářenka někde sama otevřela. Otevírat jde tvářenku opravdu ztěžka, což beru jako plus.
Design je moc krásný, mě osobně se moc líbí ten vystoupnutý ornament, za to osobně palec nahoru, protože na pohled se mi to opravdu moc líbí! Prostě jedna báseň! Tvářenka má sympatickou barvičku a myslím, že bude slušet především bledulkám a blondýnkám. jedná se o světlounkou růžovou barvičku. Tvářenka je poměrně dobře pigmentovaná, ale barvička je natolik decentní, že si myslím, že to sní snad ani nejde přehnat :-) Na druhou stranu jde poměrně dobře vrstvit, takže si myslím, že je vhodná i pro začátečníky. Malinko práší, ale to si osobně myslím je úděl všech těchto minerálních produktů a je potřeba mít hlavně dobrý a kvalitní štětec. Malinko mě zlobí výdrž, mě tak nějak nedrží asi :-( Respektive drží, ale cca po 5-6 hodinách velice nic moc :-( Možná je to tím světlunkým odstínem, nevím.

- značka: Regina
- cena: 68 kč
- objem: 3,5 g
- hodnocení: 8/10 

Tvářenka se mi moc líbí, světlý se mi design, i odstín, jen mě trošku zlobí ta výdrž. Co vy, používáte kosmetiku Regina? Nebo jen zůstáváte u jeleního loje :-)

                                                                Evelin♥

30 komentářů:

  1. Jsem od Reginy měla asi jenom ten lůj :D Ale pamatuju si, že ve druhé třídě jsem mamce koupila rtěnku od Reginy (byla to tak šílená barva, že ji měla ještě dalších deset let :D :D ). Tvářenky mě lákaly, ale nevybrala jsem si z těch pár barev...

    OdpovědětVymazat
  2. Od Reginy nic nemám, resp. máme doma tekuté linky, ale já je nikdy nepoužila, nicméně jsem si teď prošla jejich eshop a celkem mě to zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. taký odtieň hľadám. marry z lipstsickjungle zrejme hovorila o tejto, keď spomínala reginu s pekným, svetlým odtieňom :) inak od tejto značky mám pravidelne 19g loj (je to to najlepšie na pery) a krémik na nechty- regenerátor nechtov. super vec

    OdpovědětVymazat
  4. Pondělní ránko? :) už je úterýýýýý :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tvářenky moc nepoužívám, ale má pěkný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  6. Doma mám dost tvářenek a téhle pořád odolávám, ale asi už dlouho neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí tvářenky, které mají takový pěkný vzor :))

    škoda jen té výdrže, ale třeba je to odstínem asi se na Reginu kouknu, jestli má i nějaký hezký broskvový :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná barva. Já tu na ni nikde nenarazila a nechce se mi objednávat z e-shopu, tak si počkám, jestli Reginu potkám někde v obchodě. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle tvářenku mám poměrně krátkou dobu, ale naprosto jsem se do ní zamilovala :). Mám teda odstín dva, který je více do broskvova, ale je úžasně univerzální :). Líčím se s ní teď skoro každý den a vůbec neubývá, což je skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krasna farba, bojim sa že neodolam:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych ty tvářenky chtěla od Reginy zkusit, podle fotek na netu se mi líbí odstíny a všichni si je chválí.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj.Regina tvářenku jsem si před časem koupila(mám tu nejsvětlejší) a jsem s ní moc spokojená.A cena je také skvělá..

    OdpovědětVymazat
  13. U nás dekorativku od Reginy fakt nemají :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dazz, nezoufej. Taky jsem ji sehnala pres e-shop ;-)

      Vymazat
  14. Ta vypadá skvěle! přijde mi i jako rozjasňovač:-))) Super cena, díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se ta tvářenka líbila už u Peťuli a líbí se mi pořád :) Budu na ní muset juknout!

    OdpovědětVymazat
  16. Tvářenku jsem taky hodnotila na svém blogu a docela jsme se shodly - moc se mi taky líbí ten design - ornament i barva, a máš pravdu s tou výdrží je to slabší - možná to štětec spraví, ale nevím, bude to i tou světlou barvou. Za tu cenu si myslím, že je velmi dobrá.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc děkuju za vaše komentáře!

    OdpovědětVymazat
  18. Tahle tvářenka se konečně dostala i k nám na pult drogerie, ale za rovnou stovku. Zajímalo by mě podle čeho si to ty drogerie naceňují. I přes tu cenu bych jí ráda vyzkoušela. Ne že by stovka byla závratná ale je to takové to když to jinde mají levněji :-)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥