pátek 12. dubna 2013

BB cream L´Oreal (II.)

A máme tady konečně pátek. Já se nemohla dočkat. Uf!!! Mám tady pro vás ZASE recenzi na BB krém od L´Oréal Paris, a to na Nude magique BB cream. A proč podruhé? protože jednou mi BB bylo posláno firmou L´Oréal jako blogerce a podruhé jsem ho nějak vyhrála na Facebooku. Takže tak. A protože chci dostát svým závazkům, tak přináším další recenzi. Ona vlastně nebude další, recenze bude stejná, jen s jinýma fotkama, aby tady byl i můj ksicht. Takže tak.

* Výrobek mi byl zaslán PR oddělením, děkuju.
Balení. Moc se mi líbí. Jedná se o takový štíhlý, hezký obal. Kombinace bílé a fialové je moc hezký. Navíc ta fialová barvička na vršku je taková fajn měňavá a to se mi líbí moc, je to prostě takové fajn, hezké a holčičí. Velké plus má aplikátor, který je hezky úzký a dá se s ním výrobek dobře aplikovat.
Výdrž výrobku je celkem dobrá. Po nanesení držel BB krém tam, kde měl a večer bylo co odličovat. Vůně je jemná a nevtíravá. SPF "jen" 12, což je na BB opravdu málo.
Odstín. Je průšvih jako blázen. Krátce řečeno. Po vymáčknutí je krém bílý, až jsem se lekla, že mi teda pravděpodobně přišel nějaký prošlý či co. Nicméně, krém obsahuje malinké drobné kapsle, které při roztírání trošku škrábou. Přirovnala bych ho k takovému hrubšímu peelingu. Roztíráním (třením) se mikrokapsličky tak nějak rozpouštění a uvolňují pigment, který obsahují. Jenže, jak se zdá, tak toho pigmentu obsahují až přespříliš. 
Dalším ne příliš vydařeným marketingovým krokem je fakt, že u nás (v Evropě) je tenhle výrobek dostupný ve dvou odstínech - light a medium. Nicméně, nebude pro vás asi žádnou novinkou, že light tedy světlý zrovna není. Sice obal hlásá, že se pleti přizpůsobí, ale do oranžova??? A taky by mě tedy zajímalo, proč v Americe mají odstíny hned čtyři - fair, light, medium a deep (a pod malinko jiným názvem Magic Skin Beautifier BB).





Krytí. Za mě osobně téměř nulové. Pokud máte pleť jako miminko, je to výrobek pro vás. Pokud máte nějaký ten pupínek, tak korektor je naprostou nezbytností.
Jak funguje. Do pleti se vsákne moc dobře, neusazuje se ani ve vráskách ani v pórech. Jenomže - na mé pleti prostě flekatí! Když už je tedy odstín mírně řečeno zásahem bokem, tak proč proboha ještě dělá fleky??? Takhle jsem ho mohla použít aspoň NĚKDY v létě, ale tímhle se BB krém vyautoval úplně.


- značka: L´Oréal Paris
- cena: 299 kč
- objem: 30 ml
- hodnocení: 3/10 (bodíky jsou za krásný obal a chytré kapsličky)

A na Makeup Alley by si ho znovu koupilo 51 % zákaznic (zde). Co myslíte, je to málo nebo dost? Já osobně jsem zklamaná moc. Myslela jsem, že se značky od sebe tak nějak poučí a po průšvihu s Garnierem si ostatní výrobci a značky dají safra pozor na to, co pustí na trh. Bohužel tomu tak není... :-(

Máte s tímto BB krémem nějaké zkušenosti?

                                                                Evelin♥

13 komentářů:

  1. Hehe, vždycky jsem chtěla vypadat jako pečená mrkev. :-) Nineties forever. :-) Ale třeba je to nějaká sofistikovaná kampaň za přirozenou krásu: bez make-upu lepší než s ním. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to není vůbec špatný nápad :-)!!!!

      Vymazat
    2. Jsem myslela, že nepřirozeně opečený trend, aby jakože zdravá barva, vymřel už v devadesátkách. :-) Tohle ani na léto není (tím by se dalo omluvit slabší krytí, na opálený pleti nejsou nedokonalosti tolik vidět), protože průměrná středoevropská smrtelnice získá mrkvový odstín teprve, když má přechodný bydliště v soláriu. :-)

      Vymazat
  2. Při čelním pohledu to nevadí, ale z boku je ten přechod vidět. To samé mi dělá ten BB Garnier. Ale zkusila jsem ten Alverde a až na to, že jsem se pod něj musela lehce máznout máslem (od Saloos, čisté bambucké), tak odstín sedí a mám takovou zdravější barvu! :-) Hlavně ta cena 53,- Kč je dobrá, když by to nevyšlo tak to není taková ztráta. (rennnie)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to na tě čelní fotce není moc vidět, ale docela flekatí :-( A z boku je to úplná katastrofa :-( Ať jsem dělala, co jsem dělala, tak prostě byl přechod vidět a takto si moc nepředstavuju odstín 01 :-( A Alverde je prostě miláček!

      Vymazat
  3. Díky za typ:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt nechápu, že u nás pořád prodávají jen pár odstínů make -upu a ještě oranžové.. jako by jim ještě nedošlo, že nejsme tak moc opálení :D. Tenhle BB znám z drogerky, kde jsem zkoušela tester a taky jsem valila oči :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že takových by se nás našlo 12 do tuctu, které tohle nechápeme :-(

      Vymazat
  5. No.. je pravda, že před a po není moc velký rozdíl a odstín je docela oranžový.
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, BB jako blázen, když člověk nepozná rozdíl před a po a ještě je to takový pěkně padnoucí odstín.

      Vymazat
  6. BB krémům se pečlivě vyhýbám, protože silikony moje pleť nesnese! A mám pocit, že dobře dělám!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase BB a silikony nevadí vůbec, ale tato oranžová šmakuláda je prostě krok velmi špatným směrem!

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥