sobota 29. června 2013

Citát dne

Příjemné sobotní dopoledne,

tak už mě tu zase máte :-) Poslední týden byl hodně náročný, ať už psychicky nebo fyzicky (o tom zase někdy příště). A mě tohle vytržení z komfortu a každodenního kontextu práce a stejných lidí, vedlo k zamyšlení. O mě, i o ostatních... Dnes to ale necháme být :-) Po návratu si takhle v obchodě s domácími potřebami koukám na hrníčky a vzpomněla jsem si na své motto, které mám ve své dizertační práci a které s oblibou hlásal můj dědeček. Asi to byla náhoda nebo osud... ale byl tam...!!!

A jaké je tedy motto?

"Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl. A když kouká, 
aby byl a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je."
Jan Werich


Pro dnes je to všechno, je to jen taková rychlovka :-) Mě osobně zajímá - máte vy nějaké motto nebo rčení, kterým se řídíte? Které je jako dělané na vás? A další otázka je - věříte v osud?

Mějte fajn sobotu!!!
                                                                        Evelin♥

1 komentář:

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥