pátek 19. července 2013

Epilační pásky |Balea|

Přeji vám příjemné páteční dopoledne milé dámy,

dnes tady máme ve srze dámské téma, a to odstraňování chloupků. Já tak nějak historicky používám výhradně žiletku. Měla jsem období epilátoru, ale vždycky jsem si musela do uší v MP3 pustit Rammstein a jejich Du hast na plné kule, abych to vydržela. Ta jsem od toho upustila a už se k tomuto způsobu nevrátím (zas takový masochista nejsem, no ni?). Existují i další varianty - cukrová pasta (néééé vata) :-), (d)epilace vosky a jiné. Ráda bych ještě zmínila, jaký je rozdíl mezi epilací a depilací. Epilace je odstranění nežádoucích chloupků, a to včetně zničení vlasového kořínku. Depilací se oproti tomu odstraňují pouze viditelné části chloupků a je proto nutno ji opakovat (holení). Já bych se ráda podívala blíže na depilační pásky, a to od značky Balea
*koupeno za vlastní :-)
///mám tu blbej název - má to být epilační :-)))///

Oficiální informace. Voskové pásy s aloe vera a mandlovým olejem pro okamžité použití za studena a s 4 hydratačními poepilačními ubrousky pro snadnou, účinnou a dlouhotrvající epilaci. Pro normální pokožku.
Návod k použití. Pásek zahřejte mírným třením mezi dlaněmi po dobu 30 sekund. Na koncích pásky od sebe pomalu oddělte. Přiložte jednotlivě na pokožku ve směru růstu chloupků a uhlaďte rukou. Jednou rukou napněte pokožku a druhou rukou pásek proti směru růstu chloupků rychle odrhněte. Postup opakujte dle potřeby, stejný pásek může být použit i několikrát. Před opětovným použitím přiložte dva použité pásy voskem k sobě, opět zahřejte třením mezi dlaněmi. Pro dokonalé ošetření jemně otřete pokožku zvlhčující ubrousky.
Moje aplikace. Problém číslo jedna - jak mám sakra zahřát tak velký pásek??? Mezi dlaněmi asi těžko. OK, beru pásek a třu s ním o stehno (to je na rozdíl od dlaně nadměrné). Jak poznám, že je to nahřáto? Počítám. Tak jo. Pásy jdou od sebe relativně dobře, Dávám na lýtko, uhladím a strhnu. No ty vole, auuuu! Tak jako - nejsem blbá, jsem si myslela, že to bude bolet, ale jako takto??? Přežiju to, jsem velká holka. Kouknu na nohu a... chloupky tam jsou. Proč nejsou na tom pásku? Zkouším to znova a další pokus je malinko lepší... No ale za tuhle dobu bych měla žiletkou už obě nohy. Ta jsem se na to vyprdla.
hydratační pásek
Za pár týdnů, co pásky ležely někde na dně šuplíku jsem byla objednaná ke kosmetičce - na "kníra". Paní kosmetička onemocněla a co já teď? Když tu nápad - pásky doma mám... tak co kdybych je třeba jen nastříhala a ...??? Jdu na to... Nastříhám na pásky cca 1-2 cm, nahřeju v dlaních, přiložím, uhladím, trhnu! Au. Bolí to. To každopádně! Ale - méně než u kosmetičky! Nevím, jestli je to tím, když si "ubližuju" sama, tak to přetrpím, kdežto u kosmetičky mám pocit, že se mi mstí za manžela a děti :-) Stačilo dvakrát trhnout a violá! Jemné chloupky jsou pryč! A to za minimální peníz! Tohle je pro mě objev roku (ale už loňského) :-)! 

Ještě chci upozornit, že ač tyto pásky nejsou dělány pro citlivou pleť ani na obličej, tak pleť mám vždy červenou a podrážděnou pouze pár desítek minut po aplikaci, což ovšem není nic zvláštního, stejný projev jsem měla, i když jsem byla na epilaci u kosmetičky.
Pro někoho možná nechutné, ale aspoň to vidíte na vlastní oči
- značka: Balea
- objem: 20 ks + 4 hydratační ubrousky
- cena: cca 50 - 90 kč 
- hodnocení: na nohy 1/10, na horní ret 9/10

Pásy mám od loňského června. Používám je pravidelně od srpna a podařilo se mi zlikvidovat 6 pásků, což je myslím slušná bilance. Za mě poměr cena/výkon na jedničku. Co vy? Chodíte raději ke kosmetičce nebo se s touhle procedurou perete samy doma v koupelně? Jestli ano, co používáte? Hele, a máte vůbec tento problém nebo jenom já jsem taková mužatka :-)?

                                                                        Evelin♥

41 komentářů:

  1. Musím se přiznat, že s chloupky nad horním rtem (zatím) problém nemám, ale s voskovou epilací zkušenost mám, mamka má doma profesionální sadu na "trhání voskem", jak tomu říkáme a měla jsem dobu, kdy jsem se nechala trhat taky, ale já jsem prostě hrozný cíťa, takže jsem vždycky řvala jak tur a vypadalo to, že mi mamka ubližuje, takže teď jsem se vrátila ke klasické žiletce a jsem nadmíru spokojená :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa priznam tieto pasky celkom fungovali, (nie na kazdy chlp samozrejme, ale kazdopadne mam po nich nohy dlhsie hladke. Problem je v tom, ze chlpky na taketo trhanie musia byt dost dlhe (aspon 0.5 cm), no a kto chce chodit v lete s chlpatymi nohami :-(. a este jedna vec - po nahriati som ich prilepila, pritlacila a nechala chvilku na nohe, nech sa ten vosk dostane poriadne na chlpky a potom trham od spodu nahor (tj. v protismere rastu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je další věc, no... je potřeba, aby ty chloupky byly delší... a nech si to narůst v létě, že jo...:-)

      Vymazat
  3. Já si dovolím tvrdit, že to mám ještě o něco horší - sice chloupky nad horním rtem nemám, ale mám tam pigmentové svrkny, takže to vypadá jako knír a nejde s tím nic dělat, ani Dermacol Cover to nezakryje. A navíc chodit v létě k bazénu s nánosem korektoru - nic moc :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentové skvrny? Tak to je nepříjemné :-( Já je mám na lýtku, kde mi teda nijak nevadí, ale máš pravdu - testovala jsem na nich Dermacol cover a žádná sláva :-(

      Vymazat
  4. Evelinko, já používám od Baley dep. pásky na obličej.. :) Ale zkusím možná i tyto, přece jen,cenově se to vyplatí mnohem více :). Jen mám stejný problém jak "In your face" - pihy - děs a hrůza.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Madalen, tie špeciálne na tvár sú presne tie isté, ako tieto, mala som ich. a týchto je viac a sú lacnejšie :)

      Vymazat
    2. Já se dívala i na ten obličej, ale měla jsem doma tyto a fungují, ta co :-) A pokud jsou stejné... tak no problemo :-)

      Vymazat
  5. Ja si nohy odchlupuju trhacim strojkem, uz leta, a za tu dobu to uz skoro ani necítím. Neni teda vhodno to dělat v období cyklu, kdy je kůže citlivější.
    Na obličej používám taky voskové pásky, kdyz jsem je vloni objevila, naprosto me nadchly.
    Používám bud ty přímo na obličej, a nebo jako ty - striham ty velké.
    Na nohy mi voskové pásky přijdou neefektivní.
    Jinak supr clanek - upřímně - ja bych asi nemela odvahu o tom psát:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kámoška taky říkala, že s postupem času to tím trhacím strojem nebolí... ale mám já na to nervy? Nemám :-) A děkuju - článek byl napsán raz dva, ale asi 14 dní jsem přemýšlela, jestli tam dát ty fotky po použití nebo ne... Děkuju!!!

      Vymazat
  6. Já si thrám kníra taky páskama od Baley, ale těma přímo na obličej. A nohy řeším žiletkou:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám na obličej depilační pásky z Rossmannu a jsem s nimi spokojená :)
    Mimochodem, máš v článku překlep - místo cukrová pasta jsi napsala vata - docela mě to pobavilo, protože moje mamka to říká taky - i když myslí pastu :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rossmann má taky pásky? A jak to vychází cenově? Ježiši, děkuju!!! To já asi automaticky - ja se řekne cukrová, tak je to prostě vata, i když píšu o pastě :-) Děkuju, už jsem to opravila :-)

      Vymazat
    2. Je tam 20 pásků (co se dají údajně použít opakovaně) a čtyři čistící ubrousky, platila jsem 70 Kč (možná 80, ale víc ne) a jsou speciálně na obličej a třísla. Je to značka ISANA.
      S tou vatou je to automatické, asi si toho ani nikdo nevšiml :) :)

      Vymazat
  8. Evelin, omlouvám se, ale nad tvou bolestí při prvním odtržení pásku jsem se musela zasmát, jak jsi to pěkně popsala..:D Jinak, taky jsem si pásky koupila, protože jsem zásadně pro žiletku, ale holit si nohy každé tři dny (v létě i dva) mě fakt nebaví..! Při prvním stržení mě to bolelo úplně stejně a chloupky na noze zůstaly, tak jsem se ještě chvíli týrala a bez výsledku. A pak mě to napadlo! Taky jsem je rozstříhala a použila na knírek a funguje to, taky jsem mužatka..:)) Na nohy pořád používám žiletku, ale knírek depiluji pásky a jsem spokojená..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě nebaví si je pořád holit, ale mám opravdu velmi slabé a jemné chloupky na nohou myslíš že by to ty pásky vytáhly? :-))

      Vymazat
    2. Já mám na hormím rtu chloupky světlé a jemné a jde to bez problémů. Možná je to tím, že na nohách jsou ty chloupky tvrdší a pevnější a vosk je na ně slabý... Určitě to můžeš zkusit!

      Vymazat
  9. Pásky Balea jsou tedy epilační, nikoli depilační :D


    OdpovědětVymazat
  10. Fakt se to jmenuje depilační pásky, když to epiluje? :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nad tím přemýšlela.. Ale na obalu to mají napsaný, je to divný..

      Vymazat
    2. Taky mi to zavrtalo hlavou...

      Vymazat
    3. Jsem to šla ověřit a je tam epilační. Se všem omlouvám za mystifikaci!!!

      Vymazat
  11. Já na kňoura používám Veet na obličej, tohle je sice levnější řešení, ale u takových věcí mám panickou hrůzu dávat si na obličej něco, co tam nepatří...

    OdpovědětVymazat
  12. Nedávno jsem si je pořídila, tak to jsem zvědavá jak dopadnou :D, na diskuzi je chválily, tak nevím, kde nastala chyba :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct :-) Jsem zvědavá, jak s nimi budeš spokojená ty! určitě dej vědět!

      Vymazat
  13. Odopičkování nemám ráda,nebaví mě to,ale musí to být..Já jen nevidím rozdíl mezi bolestí vytržení chloupků strojkem a strhnutím pásky,bolí to stejně.Nejvíc tedy používám klasiku-holení.Jinak strojkem to sice bolí,po chvilce si ale zvyknu a už to ani nevnímám,u pásky je člověk oblemcaný a trvá to déle a nebaví mě to.Nooo,umíme lítat do vesmíru,vyrobíme atomovku,počítače máme velmi chytré,umíme kdesi cosi,ale nikdo nevynalezl například vodičku,kterou bychom se potřely a byly navždy bez chloupků,to bolí..Jo dobře,je laser,ale je to drahé a musí se několikrát..Přeji hezký nechlupatý víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, odopičkování :-) Mě teda vosk bolí méně :-) U strojku skoro umírám :-)

      Vymazat
  14. Ahoj, k tomu voskování - rada 1: Při aplikaci musí být vosk zahřátý, aby se do chloupků "vetřel", při strhávání musí být ztuhlý, aby je vzal s sebou. Tj. zahřát, naplácnout, nechat trochu vychladnout a ztuhnout, a pak škubat. A rada 2: Zbytky vosku jdou dobře dolů olejem. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Musím říct, že jsem ty pásky zatím nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  16. Na horní ret by se to hodilo :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Tak já se depiluju asi od osmnácti let. Nejlepší pásky měla Opilca, kde byla vosku pořádná vrstva, to byl ještě modrý, ale teď se zkazili taky do růžova a tenké vrstvy. Teď používám pásky Balea, protože jsou nejlevnější a spotřebuju jich víc, protože s voskem šetří. Chce to mít napnutou kůži, rychle trhnout, zkusit to víckrát na stejném místě, protože po prvním trhnutí ti pak kůže tím šokem znecitliví a na závěr použít olej.

    P.S. Naprosto nejhorší je Veet. Vosk ti nic nevytrhne a ještě zůstane na těle místo na papíře a to jak ten na nohy, tak ten na obličej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opilcu jsem nezkoušela a asi ani nebudu, když říkáš, že jsous rovnatelné s Balea.

      Vymazat
  18. Doporučuju zahřát žehličkou na jedničku mezi pár listy novin, hlavní je to nepřehřát....používám tuhle značku už nějakou dobu, přijde mi lepší než Opilca. A pravda je, že v období během cyklu doporučuju nepoužívat, minule jsem skoro brečela a to mě to normálně moc nebolí...asi jsem se hlavně litovala nebo co :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super tip ta zehlicka!! Diky. U Baley totiz nejsem trenim schopna dosahnout optimalniho prohrati vosku. Veet se prohriva lepe a proto mi take mnohem lepe chloupky nad rtem odstranuje. Balea mi jich tam spoustu necha a musim to doladovat nenavidenou pinzetou. Rozhodne to vyzkousim a treba na ne prestanu nadavat ;-)

      Vymazat
  19. Ahojte holky, taky jsem bojovala podobným způsobem a nedávno jsem přišla na naprosto skvělý a nejlevnější způsob, jak udělat epilaci doma a skoro zadarmo. Jedná se o cukrovou pastu, recept jsem našla na netu - kdo umí anglicky, tady to je s receptem a i předváděním ,jak to dělat. Musím říci, že jakmile jsem si to na sestře vyzkoušela, už to není problém. https://www.youtube.com/watch?v=CHv-KgF2pNE
    Je tam receptů více - bud podobný způsob jako vosk - tudíž potřebujete depil.pásky anebo bez ničeho,tak jak to používají arabky a já . hi hi
    recept: 1 šálek cukru - krystal či písek(opravdu šálek- ne 2 dcl hrnek), 1 čaj.lž. soli, 1,5 lžíce citronu, 2 lžíce vody.
    Na pánvi rozehřát na mírném ohni- úplně pomalinku. Trvá to asi 10 min než to lehce zhnědne-světle hnědá. Jako med. Pak přelít na studený talíř a tam si s tím lžící hrát, než to zchladne. Pak namáčet ruce do studene vody , udělat kouli z cukrové pasty a vytahovat a hrát si jako s plastelínou. Pak nanášet PROTI směru chloupků a po směru strhávat, takže vám ani chloupky nezarůstají...Jak o tom píšu, zrovna si jdu udělat várku.
    Zkuste to a přeju hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  20. Depilační pásky bych na nohy já osobně asi nezkoušela, vlastně bych je nezkoušela asi vůbec, protože myslím, že je to jeden ze způsobů, který nejvíc bolí a proto zůstávám u ozkoušené žiletky :) Chtěla bych se ale zeptat, jestli někdo z vás používá epilátor, protože poslední dobou dost přemýšlím nad jeho koupí. A pokud byl někdo na epilaci laserem, tak sem můžete hodit i zkušenosti s ní :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥