čtvrtek 15. srpna 2013

řasenka Great Lashes

Příjemný čtvrteční večer.

Dnes jen krátké povídání o notoricky známé řasence Great Lash "Lots of lashes" od Maybelline. Věřím, že jí zná drtivá většina z vás a dnes si u mě nepřečtete nic nového :-)
Oficiální informace říká, že tato řasenka obsahuje 2x více ebenově černého pigmentu než tradiční řasenka. Požadovaný objem řas vytvoříte podle počtu nanesených vrstev, a to od přirozeného vzhledu až po mimořádně husté řasy. Výrobek je dermatologicky testován a je vhodný pro citlivé oči i nositelky kontaktních čoček.
Balení je letní barevné, růžovo-zelené. Mě osobně nijak neuráží, ale za sebe si dokážu představit slušivější obal :-) Nějaký elegantní :-) Ale to už je vkusu každého, že jo :-)
Kartáček má takový kónický, až srdíčkovitý tvar. Nejprve jsem teda na něj koukala jak telátko na nové vrata (jak se říká u nás), ale nakonec dobré. Kartáček řasy hezky obarví, pročeše a docela je i prodlouží. Úzkým koncem kartáčku se dobře líčí především řasy ve vnějším koutku oka. Nicméně ze začátku nabíral kartáček opravdu hodně barvy a řasy byly více slepené než oddělené. Je prostě za začátku lepší kartáček pořádně otřít o hrdlo. Na druhou stranu mi tohle dělá skoro každá druhá řasenka, takže podle mě je to něco, co k nové řasence prostě patří.
Výdrž. Řasenka drží dobře. V průběhu neopadává, nedrolí se, ani nedělá šmouhy.
Odlíčení. Jde to dolů jedna radost, jak micelárkou, tak hydrofilním odličovacím olejem. Žádná dřina navíc.
- značka: Maybelline
- cena: cca 80 - 100 kč
- objem: 12,7 ml
- hodnocení: 9/10

Za mě jedna z řasenek, které jsou cenově nejdostupnější a přitom udělají víc služby a parády než jiné a dražší kolegyně. Za mě kup, který za to stál! Znáte? Máte? Používáte?

                                                                        Evelin♥

23 komentářů:

  1. Já ji mám, je to moje oblíbená řasenka na běžný den, nemůžu si na ni stěžovat, svou funkci plní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ji, taky jsem s ní velice spokojená, jen teď už pomalu vysychá... Ovšem po cca 3 měsících, což je celkem slušné, zvlášť za ten peníz. :)Pěkná recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu! A myslím, že 3 měsíce jsou standard ;-)

      Vymazat
  3. Ja mám tú klasickú Great Lash a tiež ju mám veľmi rada :) Chcela by som vyskúšať aj túto, ale nejako ju už neviem nikde zohnať :(

    OdpovědětVymazat
  4. Používala jsem klasickou donedávna,byla super,vůbec mi nedráždila oči.Pak jsem si koupila zelenou Dermacolku Nutri a zůstala jsem u ní,ta mi přijde o něco lepší(pro mě).Ale klidně se k této růžovce někdy klidně ráda vrátím.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky moje nejoblíbenější, občas sice zkusím nějakou jinou, ale stejně se nakonec vracím k téhle. Srdeční záležitost!

    OdpovědětVymazat
  6. ještě jsem jí nezkoušela, pořád se bojím toho kartáčku :D ale hodně z blogerek si jí chválí, tak taky jednou možná propadnu jejímu kouzlu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také jí mám, má ji snad každá blogerka. :) Je to úžasná řasenka se skvělým kartáčkem. A jak říkáš, poměr kvality ku ceně je směšný, umí víc než dražší kousky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš - poměr kvalita/výkon je prostě dokonalý

      Vymazat
  8. Já nad tou řasenkou uvažuju už strašně dlouho, ani nevím, proč nad ní uvažuju, když je tak levná. Ale když já mám doma dalších x řasenek, takže ji vlastně nepotřebuju, nebo ano? :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Asi jsem divná, ale mně se drolí a dělá mi to černé šmouhy.

    OdpovědětVymazat
  10. Obal je prostě zažitá klasika. První jsem měla... ty jo, v patnácti, to už je let, skoro sedmnáct roků zpátky! Holt jsem trochu starší čtenářka. :-D Tehdy byla celkem fajn, možná se k ní někdy z nostalgie vrátím, ten kartáček vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji měla taky v 15 letech, což je 14 let zpátky :-)

      Vymazat
  11. Zrovna jsem na ní koukala v drogérce. Byla zlevněná na 90Kč :D Pokud mi poslouží jako tobě, tak jdu do ní všema deseti! :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  12. S tím slepováním jsem měla problém taky a hodně dlouho, takže letěla do koše. Navíc mám docela hustá řasy a řídé kartáčky mi je spíš slepí jetě víc :(

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥