neděle 6. října 2013

Pro dobrou věc |závěrečná|

Příjemné nedělní ráno,

jak jsem kdysi slíbila, tak přináším poslední, závěrečný report z akce "Pro dobrou věc", kterou jsem si tak nějak na konci května vymyslela :-) Vybraly jsme společnými silami spousty věcí, a to nejen kosmetiky! Za to vám ještě jednou moc moc děkuju! Nakonec jsme rozdělily věci mezi službu Tereza - pomoc obětem domácího násilí, Rodinný sociální asistent a Domov pro matky a otce v tísni. Poprosila jsem o zpětnou vazbu i pracovnice zařízení, kam jsme kosmetiku vezli. A tady to máte :-)

V pátek přišla kolegyně do kanceláře služby Tereza s tajuplnou větou: „Něco ti v pondělí donesu.“ Jaké bylo překvapení, když se druhý den v její kanceláři objevila krabice s nejrůznějšími líčidly, laky, vlasovými a tělovými přípravky a dekorativní kosmetikou. Mezi služby Tereza – pomoc obětem domácího násilí, Rodinný sociální asistent a Domov pro matky a otce v tísni bylo rozděleno asi 30kg zkrášlujících přípravků, které mezi sebou sesbíraly ženy a dívky, které se rozhodly udělat radost jiným ženám, které si mnohé z těchto věcí nemohou dopřát.

Každá služba využila darovanou kosmetiku po svém. Služby Domov a Rodinný asistent udělaly balíčky a kosmetiku předaly jménem dárkyň. Tereza využila a stále využívá dekorativní kosmetiku k praktickým účelům. V rámci projektu „Vaše šance“ je jednou z nabízených služeb Terezy příprava na pracovní pohovor a průběh pracovního pohovoru. Součástí přípravy je také naučit ženy, jak o sebe pečovat, jak přijít k potenciálnímu zaměstnavateli upravená, co se hodí a které doplňky je třeba při formálním setkání vynechat.  Protože darovaná kosmetika zahrnovala odstíny od jemných až po velmi výrazné, mohou si uživatelky samy vyzkoušet, co by na pohovor volily za líčení a jestli by bylo vhodné, jak si upravit nehty a které laky použít a které raději ne. U samotných uživatelek jsou tyto praktické ukázky velmi oblíbené a mnohdy i velmi užitečné, když pak samy mohou zhodnotit, že jejich první volba by sice byla efektní, ale asi ne příliš správná. 

Děkujeme všem ženám a dívkám, které kosmetiku darovaly a umožnily nám tak pracovat s uživatelkami praktickou formou, která je po ně velmi přitažlivá.

Nějaké fotky kosmetiky na jedné velké hromadě jsem nakonec nenašla, asi se mi to nevešlo do jednoho záběru :-) Každopádně nějaké fotky jsem ještě našla :-)
A tohle je z mého charitativního počinu všechno :-) Ještě jednou moc moc děkuji vám všem, které jste se do akce zapojily. Na email mi stále chodí dotazy, jestli budu podobnou akci opakovat. Vy byste vážně chtěly? Pokud ano, budu ráda, když si vpravo nahoře zahlasujete :-)

Pohodovou neděli,

                                             Evelin♥

15 komentářů:

  1. Zpětná vazba je bezva. Bude-li další ročník, ráda se znovu zapojím.

    OdpovědětVymazat
  2. To je vážně krásné. :) Tohle je věc, která se Ti skutečně povedla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, určitě bych chtěla někdy se zapojit znova. Jsem moc ráda za zpětnou vazbu :-). Pomohlo mi to zbavit se dobré, ale trošku nadbytečné kosmetiky a ještě jsem někomu udělala radost. Co víc si přát. Jsi moc šikovná, že jsi to tak krásně vymyslela :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasné :), udělala jsem si pořádek v kosmetice, takže tentokrát bych se určitě ráda zúčastnila, obzvlášť, když člověk ví, že je to opravdu pro dobrou věc :).

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, to je pořádná hromada! Mám radost, že se projekt takhle vydařil a byl to fakt skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  6. Je skvělé, že má kosmetika tak báječné vyžití, v Tereze ji báječně využívají!

    OdpovědětVymazat
  7. Evelinko, jsem ráda, že kosmetika udělala radost těm, kteří to potřebují :).

    OdpovědětVymazat
  8. Výborná iniciativa! Pokud bude další ročník, zapojila bych se.

    OdpovědětVymazat
  9. Pááááni, moje poklona až po kolena! Já o celé té tvé akci čtu poprvé až teď a v tomto článku, protože jsem jaksi byla poslední půlrok co se týče čtení blogů značně neaktivní, ale ono se zas tak moc nestalo - beztak jsem v zahraničí (viz můj blog), takže bych se bývala nemohla zúčastnit a akorát by mě to mrzelo...teď teda můj pobyt mimo bude pokračovat, ale já to nějak vymyslím :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám velkou radost, jak jsme to všechny daly dohromady a hlavně, že jsi to dokázala zorganizovat! Výborné, skvělé, jsem vážně nadšená.

    OdpovědětVymazat
  11. Využití to našlo dokonalé :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥