úterý 4. března 2014

Fluid od Ryoru s řasou

Zdá se, že březen bude z části zasvěcen zapomenutým recenzím. Dělala jsem si teď pořádek ve složce "blog" a co všechno jsem nenašla :-) Několik složek výrobků, o kterých se mi vlastně ani nechtělo psát, protože podle mého za to vlastně ani nestojí... Ale na druhou stranu, tohle není sluníčkovej blog, kde bych chtěla psát jen super kladný recenze. A začínáme takovým průměrem, jedná se o Vypínací a zpevňující fluid s mořskými řasami od Ryoru.
Popis od výrobce. Jemný, snadno vstřebatelný krém pro hydrataci a zpevnění pleti. Obsahuje vysokou koncetraci extraktů z mořských řas, rostlinné proteiny a extrakt z asijské rostliny Centella asiatica. Vhodný pro věkovou kategorii 20+, zpevňuje a hydratuje pokožku, zabraňuje předčasnému stárnutí a ochabnutí pleti. Aplikujte jako krém ráno i večer na partie obličeje, krku a dekoltu. V období mrazu je nutné překrýt pleť mastnějším krémem. Výrobek je dermatologicky testován a je vhodný pro všechny typy pleti.
složení
Obal se mi celkem líbí. Je bílý s fialovou aplikací. Působí na mě jemně a čistě. A co obzvláště oceňuju, tak je přítomnost pumpičky, se kterou se krém opravdu moc dobře dávkuje. Vůně je obyčejná, taková svěží řekla bych. Na obličeji ale moc cítit není, takže za mě OK. Konzistence je takové něco mezi. Nic moc lehkého, ale žádný hutný krém taky nehledejte. Takový průměr řekla bych. Prostě fluid, no :-) Na obličeji se krém roztírá moc dobře a skvěle se do pleti vstřebává a vpíjí. Možní bych řekla až moc - na to že je určen pro všechny typy pleti. Ideální bude opravdu pro tu normální pleť. Suchá pleť dle mého názoru bude trpět a bude potřebovat přemazat. A mastná? Ta se bude mastit :-) Nejdůležitější jsou ale samozřejmě účinky, že jo :-) A ty jsou prostě obyčejné. Obyčejný krém na normální pleť. Jediné, co jsem pozorovala tak je hydratace. Průměrná. Zázraky rozhodně nečekejte. Sama za sebe jsem nepozorovala žádné vypnutí pleti.

- značka: Ryor
- objem:50 ml
- cena: 117 kč (na e-shopu zde); já kupovala v drogerii cca za 125 kč
- hodnocení: 6/10

Pokud máte naprosto bezproblémovou pleť, která je na péči nenáročná, tak ten krém klidně zkuste. Pokud ovšem trpíte na výkyvy (suchá místa, póry, pupínky,aj.), tak nedoporučuju a zkuste hodit oko někam jinak :-)

Znáte tuto řadu? A jaký krém je váš oblíbený?

Mějte se!
Evelin
         

8 komentářů:

  1. No já si nemůžu pomoct, ale Ryor mi k srdci nepřirostl. Mám z něj docela strach po tom, co se po něm Sabča osypala. Fluidy jsem měla ale od Primavery, a byl hrozně fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla Ryor dříve ráda, ale posledních 2-3 roky to opravdu katastrofa :-(

      Vymazat
  2. ježiš já viděla v nadpisu řasenku a říkala jsem si, že ti asi vypadla půlka článku :D
    mám od nich krém na oči a má stejné balení, na oční krém je to fakt obr, myslím, že ho nikdy nedodělám... a chci zkusit něco z jejich Aknestop řady, zatím mám roll-on a ten je dobrý, hojí opravdu rychle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě z Aknestop řady vyhovovala ta čistící pěna, ta byla moc fajn!

      Vymazat
  3. Já myslím, že chceme i nesluníčkové články! :)
    Já na Ryor tak trochu rezignovala, teď jsem si sice uvědomila, že mám doma od nich tonikum, to není špatné, ale ani nijak výrazně dobré...
    No, každopádně, vzhledem k mé náladové pleti to fakt nebude pro mě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-) Já už vyřadila Ryor ze svého zorného pole :-( Sice mám připravené ještě nějaké články, ale nějaký další nákup už fakt neplánuju

      Vymazat
  4. Díky za recenzi, vidím, že tento fluid nebude nic pro mě :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/ootd-432014.html

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥