pondělí 14. dubna 2014

Není NEO jako NEO

Nebojte, neumřela jsem :-) Žiju :-) Momentálně strašně hekticky, ale to neznamená, že bych si na vás aspoň chvilku neudělala a nesesmolila další článek. S počasím je to teď takové všelijaké - jednou zima a déšť, podruhé sluníčko a člověk se potí. No, a o tom pocení to dneska přeci jen bude. Díky PR značky Garnier se mi dostaly do rukou dva krémové deodoranty z nové řady NEO a já jsem za to moc ráda.
Informace od výrobce říká, že NEO dodá pokožce speciální ochranu jakou potřebuje. Spojením antiperspirančních účinků a technologie na ochranu pokožky vznikl tzv. dry-cream, který se svým složením i účinky odlišuje od dosavadních deodorantů, roll-onů či sprejů. Krémový deodorant obsahuje kromě antiperspiračních látek a přírodních minerálů také voskové krystaly a zvláčňující oleje, které chrání jemnou pokožku v podpaží.
Mě se díky Garnieru dostaly do rukou dvě verze. Jedná se o modrou verzi "soft cotton" a potom verzi bílo "fragnance free". Balení je jiné než jsou ostatní - mě se osobně líbí, že vypadá skoro jako krém na ruce :-) Co se týče aplikátoru, tak jsem si na něj dlouho nemohla udělat názor... Nakonec jsem se přiklonila k názoru, že to není tak hrozné. Sice si dokážu představit praktičtější balení (např.sprej), ale u těchto krémových výrobků je tohle asi nejschůdnější varianta. Z obalu jde vymáčknout vždycky krému tak akorát a tolik, kolik potřebuju, takže dobré. Deodorant, resp. krém se vstřebává rychle a nezanechává žádné mastné stopy. A dokonce ani ulepený pocit, což se mi u jiných přípravků stávalo běžně. 
složení: modrý/bílý
Vůně je fajn. Modré balení voní čistotou. Taková ta vůně z dětství čerstvě vypraného prádla. Bílá varianta je daleko decentnější a vůně je hodně jemná, neutrální. Nejdůležitější jsou ale asi účinky. Nebo nevím, jak pro vás, ale pro mě rozhodně ano. Napíšu vám rovnou, že účinky mě překvapily. Nebudu vám lhát, 48 hodin prostě nevydrží. Ale to zatím žádný antiperspirant, se kterým jsem se setkala. Ale běžný den v tomto počasí Prší, sluníčko se sem tam vydere z poza mraků)s ním zvládnete bez problémů. Dokonce i taková "potivka" jako já :-) Je to prostě výrobek na běžný den. To obstojí... Pokud vás ale čeká nějaká fyzická námaha nebo stres, tak si myslím, že budete potřebovat silnějšího parťáka.
konzistence: modrý/bílý
- značka: Garnier
- objem: 45 ml
- cena: cca 90 kč
- hodnocení: 8/10


Zkusili jste už tuto novinku? Jaký je váš oblíbený antiperspirant? Jak bojujete s pocením vy? 

A víte proč není NEO jako NEO??? :-)
zdroj

Přeji krásné pondělí :-*
Evelin ♥

14 komentářů:

  1. Ten konec mě dostal. :D Já čekala, že budou třeba nějaké rozdíly mezi variantami podle vůně. :D
    Ale teda mně bohužel nestačí. Jakmile se trochu víc namáhám, kruhy na oblečení se mi dělají. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě stačí na běžný den - žádný stres a žádné horko :-) ideálka kolem 15-20 stupňů... Jinak se začínám potit jako blázen a nepomáhá absolutně nic :-(

      Vymazat
  2. mně taky nestačí, jsem hodně silný potivec, ale mám ho ráda na doma, na večer po koupeli a když nikam moc nejdu. hezky hydratuje podpaží, takže si ho budu určitě kupovat i dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, na běžný den je to v pohodě. Jinak jsem taky velký potivec a pokud mě čeká náročnější den, tak musím sáhnout po něčem jiném.

      Vymazat
  3. prej Neo! :D :D :D já se z Tebe picnu, celou dobu čekám s tužkou a papírem, že mezi nimi bude nějaký rozdíl, abych si mohla napsat, který je ten lepší a pak tohle? :D každopádně já pořád nevím, jestli do nich mám jít nebo ne, páč se potím fakt strašně moc a i holky v předchozích komentářích píšou, že jim nestačí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No jo, NEO a NEO nemusí být vždycky NEO :-D

      Vymazat
  4. Ahoj Evelinko, ja mam takovy ruzovo-oranzovy (fresh blossom) a nepotim se nijak extremne, ale taky mi nestaci - i kdyz je pravda, ze je v tom podpazi prijemny, celkem rychle zasycha a krasne voni. V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pokožce je moc fajn, z toho jsem opravdu nadšená a jako jeden z mála nedělá fleky na oblečení.

      Vymazat
  5. Četla jsem na něj už spoustu chvály, asi mi vážně nezbyde nic jiného, než si ho pořídit :D Teď v teple mi už moje zlatá Nivea přestává stačit
    A je nějaký rozdíl v účinnosti mezi těmi dvěmi variantami? :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl v účinnosti jsem nepozorovala žádný :-) Jen modrý mi víc voní :-)

      Vymazat
  6. Já mám ten druhý modrý a nějak uchvácená jsem z toho nebyla...A ještě ke všemu jsem si musela zastřihnout to balení, ptž při mé šikovnosti, bych si jím udělala díru do trička :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha... Já vždycky nanáším jen ve spodním prádle a až pak dávám tričko... Tenhle zádrhel mě vůbec nenapadl :-)

      Vymazat
  7. tak já měla možnost otestovat všech 5 variant, musím říci, že cotton fresh se mi osvědčil s vůní jako nejlepší - nejméně reaguje s potem,tudíž nemění svou vůni..co se týče výdrže,za mě horší,resp víc mi vydrží nivea(pomerančová) nebo black&white...ale konzistence krásně zklidnuje po holení..mám jeden v tašce do fitka a před cvičením se hodí..tzn pokud ho namatláte víckrát za den..bude to ok..pokud jen ráno, není to 100%,ale pozitivem je, že přišli s něčím novým..(konzistence,obal...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, cotton fresh mi přišel taky moc fajn. A aplikace vícekrát denně se mi osvědčila u všech deodorantů - bez ohledu na značku či reklamu :-)

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥