neděle 29. června 2014

Zlatá švestka

Příjemné nedělní dopoledne :-) Už je to nějaký ten pátek, co jsem u Lištičky vyhrála balíček a v něm byly tady tyhle duo stíny od Alverde. Obecně mám kosmetiku Alverde ráda. Jednak je mi sympatická svým postojem a jednak jsem spokojena i s kvalitou většiny výrobků. Přiznávám ale, že tohle většinou platí u kosmetiky pečující. U dekorativky mám trošku problém - s trvanlivostí, pigmentací, výdrží. To je něco, co prostě podle mě přírodní kosmetiky nebude nikdy umět tak dobře jako nepřírodní věci.
Od Lištičky jsem vyhrála Duo stíny v odstínu  Vivid Violet. Jedná se o kombinaci zlatobéžové a fialová. Obal je klasický "alverďácký", ten si prostě v drogerii nespletete. Škoda, že ta zelená nemá malinko příjemnější odstín :-) Co se týče pigmentace, tak je to totální plichta. Béžová barva je nádherně pigmentová a konzistence je úžasná, máslovitá jak se mi líbí. Když jsem strčila štětec do ní, tak jsem byla nadšená a říkala si, že mám kauf roku. Jenže... fialový odstín je otřesný. Je slisovaná, tak, že ať "šmrdlám" ve stínu jak dlouho chci, tak mám prostě smůlu a naberu naprosté minimum. A dostat něco na oční víčko je téměř nadlidský výkon. Výdrž s bází je fajn, drží celý den. Přiznám se, že samostatně, bez báze jsem je ani nezkoušela.
Ony obecně matné stíny od Alverde jsou slabě pigmentované, ale pokud má člověk trpělivost, tak se vám podaří je navrstvit. Trošku mě zlobí, že většinou jsou ty kombinace dohromady jako by nepoužitelné... Dokážu si představit zajímavější a lákavější kombinace. A pokud jste šetřílci, tak vás potěší, že vám stíny hodně dlouho vydrží. 
- značka: Alverde (DM drogerie)
- cena: kolem 80 kč
- hodnocení: za tělový stín 9/10, za fialový 1/10
Evelin♥

6 komentářů:

  1. Mě Alverde dekorativka není nějak smypatická a takže mě ani neláká z ní něco vyzkoušet. Vždy kolem jejich stojanu bez zájmu projdu a myslím, že o nic nepřicházím, viz. tyto stíny.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  2. já tuto dekorativku přehlížím, ani nevím proč, nikdy jsem tam neviděla nic, co by mě zaujalo, tak už ji ani neprohlížím... tudíž zkušenosti nemám.
    Jinak ta pigmentace od pohledu vážně nic moc :( škoda

    OdpovědětVymazat
  3. Uf, na té ruce ta fialová fakt vůbec není vidět, to je veliká škoda. :(

    OdpovědětVymazat
  4. chjo, a to bych právě řekla, že bude pigmentovanější ta fialová :( škoda, barvy vypadají obě hezky, i když máš pravdu, že jejich skládání odstínů k sobě je docela zajímavé, měla jsem docela problém vybrat jedny, kde by se mi líbily oba ...

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥