středa 19. listopadu 2014

Moje, moje, všechno je moje!

Vítám vás při středě :-)

Taky míváte záchvaty chamtivosti? Že prostě tohle musíte mít, tohle taky, a co kdyby náhodou i tohle? Já někdy jo. A peněženka pak pláče :-) Ale zrovna o této ne moc dobré charakterové vlastnosti to dnes nebude. Bude to o kosmetice MOJE. První recenzi na výrobky na rty jsem psala už někdy v létě. Tentokrát to bude o očích.
* děkuji PR zastoupení MOJE za poskytnutí výrobků k recenzi 

Řasenka "Best" slouží pro dokonale natočené, objemné a prodloužené řasy. Speciální kartáček eliptického tvaru pozvedá a fixuje tvar řas, které zůstávají dokonale rozčesány. Jednotlivé řasy tak získají neodolatelný objem a délku (oficiální e-shop a info zde).

Řasenka má poměrně hezký obal. Kombinace černé s fialovou je fajn. Není to úplně prvoplánová holčičí růžová. Tahle kombinace na mě působí víc dospěle, hezky. Kartáček je plastový a má "elipsoidní" tvar. Zjistila jsem, že tyto kartáčky mi pasují tak nějak nejlépe. Kartáček nenabírá zbytečně moc barvy, je pohodlný na aplikaci, prostě fajn. Řasy obarví od konečků ke kořínkům, pročeše je a neslepuje. Co se týče výdrže, tak za mě super! Ráno nanesu, večer odlíčím. Nežmolkuje, neopadává, nic. Značka ideál. A poměr cena-výkon je více než lákavý.

- značka: MOJE
- objem: 8 ml
- cena: 80 kč
- hodnocení: 10/10

Tužka na oči je dlouhotrvající a s vitaminem E. Jedná se o dřevěnou, optimálně měkkou tužku, která spolehlivě zvýrazní tvar a hloubku očí. Obsahuje vitamin E, který současně pečuje o nejcitlivější partie očních víček (klik).

Recenze na tužku bude asi ovlivněná hlavně jejím odstínem. Přišel mi odstín č.7, což vypadá na stránkách na šedou barvu. A já jsem k jiné barvě než černé více než skeptická. No jo, černá je moje barva. Barva je decentní, přirozená. Ale já mám prostě ráda jasné linky. Nicméně, někdy není úplně k zahození. Co mě trošku zlobí je fakt, že se v průběhu dne mizí. Ráno "nakreslím" a večer už po ní není skoro ani vidu, ani slechu, jak se říká. 

- značka: MOJE
- obsah: 5 g
- cena: 50 kč
- hodnocení: 6/10

Za mě osobně řasenku určitě doporučuju a rozhodně to nebylo naposledy, co se objevila u mě doma v šuplíku. S tužkou si tak jistá nejsem. To rozmazávání bohužel není to, co by si člověk u tužky na oči přál.

Evelin ♥



9 komentářů:

  1. Wow, tak ta řasenka vypadá skvěle.
    Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím souhlasit, řasenka je skvělá =) Ale po čase jak vysychala, tak mi začala dělat extrémně přirozené řasy, takže málo barvy, málo prodloužila, tak jsem jí začala používat jako druhou vrstvu na jinou řasenku a taky perfektní. Teď už mi došla úplně, v pátek letím pro novou =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, máš pravdu... Ale to dělá asi každá řasenka, když vysychá... Ale vydržela 2 měsíce, což je super.

      Vymazat
  3. Vidím to naprosto stejně jako ty , jen bohužel řasenka dost brzo vyschla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vyschla zhruba po 2,5 měsících, což mi nepřipadne krátká doba.

      Vymazat
  4. Pánejo, kde se ta cool řasenka dá sehnat?:)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥