středa 31. prosince 2014

PF 2015


Rok 2014 byl zvláštní. 

Stalo se toho spousty. Spousty nádherných věci, stejně tak spousty těch méně příjemných. Nicméně, všechno co skončilo mělo za následek, že začalo něco nového, jiného a krásného. 

Děkuju vám všem. Za to, že při mě stojíte, podporujete mě a fandíte mi. Stejně tak díky i vám, kteří ke mě máte nějaké výhrady a zas tak moc mi nefandíte, protože i díky vám jsem lepší a silnější člověk.

Přeji vám skvělý rok 2015, ať je přesně takový jaký chcete! Ten můj bude úžasný (ťuk, ťuk na dřevo), cítím to v kostech!

Evelin♥

3 komentáře:

  1. Evelínko, všechno nejlepší v novém roce. Určitě si to zasloužíš. Jsi skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji jen vše dobré, ať Tobě a vám vyjdou všechny plány, hlavně zdraví :-). Nezapomeňte se radovat a odpočívat.

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥