středa 20. května 2015

Svatba ??? Byla !!!

Vítám vás u takového restartu blogu :-) Jako téma článku jsem si vybrala něco osobnějšího charakteru... Kdo z vás sleduje můj Instagram, tak určitě ví, o čem je řeč :-) Přesně před dvěma měsíci jsem si prožila nádhernou pohádku a vzala si toho nejbáječnějšího muže na světě :-) A tak vás nechám nakouknout do mého soukromí v podobě spousty fotek :-) Takže vlastně místo článku tady máte spíše takovou fotogalerii :-)
Společná ranní kávička




















 Tak, a to je pro dnešek vše :-) Zajímaly by vás články o přípravách?

Mějte fajn středu

Evelin♥



37 komentářů:

  1. No to je nadhera! Moc krasne, miluji zamilovane lidi a svatby :) urcite by nejaky clanek o pripravach byl zajimavy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) A nějaký článek už se pomaloučku polehoučku chystá :-)

      Vymazat
  2. No to je nádhera! Gratulace ;-) Moc Ti to slušelo, teda Vám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky :-) a moc ti gratuluji, sluší vám to :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky :-) a moc ti gratuluji, sluší vám to :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, měla jsi krásnou svatbu :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovědětVymazat
  6. No jste prostě úžasní :). Nejen, že jste to měli krásné a máte nádherné fotky, ale jste taky skvělý pár a ta láska mezi vámi je prostě vidět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsme úžasní :-) Díky, díky, díky! To je komplimentů, že se snad budu i červenat :-)

      Vymazat
  7. Moc hezké fotky a velmi Ti to slušelo. Ať vám to vydrží! :)

    (Já mám nějak přesvatbováno, takže článek o připrávách za mě ně, ale od Tebe si ho vlastně ráda přečtu - jako všechno, takže vlastně jo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsi zaltá :-) Tak já něco málo sepíšu ;-)

      Vymazat
  8. Překrásné! Ať vám láska a štěstí vydrží navždy;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Doufám, že se tvé přání vyplní :-)

      Vymazat
  9. Krásné usměvavé fotky. Svatba byla určitě pohadková! A vítej zpět. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohádka to byla. A vlastně pořád je, i po těch 10 letech :-) Děkuju, jsem ráda mezi vámi.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi byla tááák nádherná nevěsta! =)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, navíc tak vydařený den, pokud jde o počasí! A dort... :-) Přeji vám hodně štěstí! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí bylo naprosto dokonalé, konec března a krásné sluníčko a kolem 16 stupňů. A dort...ten byl na oko nádherný a chuťově dokonalý! Děkujeme za přání

      Vymazat
  13. Krásné fotky a dodatečně ggratuluji!:)

    OdpovědětVymazat
  14. tak to sú prenádherné fotky, nech je také aj vaše manželstvo :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné fotky! :) A krásná nevěsta. Já jsem psala o svatbě dnes. Je vidět, že jste si to moc užili, přeji vám hodně štěstí, lásky a zdraví do společného života.

    OdpovědětVymazat
  16. jeeeej krásné... gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krása! Fotky jsou nádherné, moc gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥