pondělí 2. května 2016

Odličování

Odličování je nedílnou součástí mé péče o pleť. Přiznám se, že jsem k tomu musela dospět a v období puberty mě to zas velice netrápilo, ale chybami se člověk učí, že? Ale ano, zpětně se stydím a své pleti se hluboce omlouvám :-)

No, a jak tedy vypadá moje odličovací rutina nyní? Základ u mě tvoří dobrý odličovač očí. Tím je pro mě Hydrofilní odličovač od Saloos, tentokrát ve variantě Argan Revital. Poprvé jsem o hydrofilním odličovači psala už v roce 2013 (!!!) - najdete tady.
Hydrofilní odličovač Argan Revital (na obr.vlevo)
*děkuji PR zastoupení společnosti Saloos za možnost tento produkt vyzkoušet
Tento výrobek jsem dostala k testování od PR zastoupení společnosti Saloos. Tato varianta je vhodná pro všechny typy pleti, a to včetně citlivé pleti. Vybrala jsem si ho proto, že už jsem s tímto produktem měla zkušenost a chtěla jsem vyzkoušet další variantu.

Složení: bio oleje lisované za studena (slunečnicový, sezamový, arganový), 100 % esenciální oleje (levandule, lemon tea tree, růže), PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecitin, vitamíny A, E, F.

Balení se nezměnilo, pořád se jedná o skleněnou lahvičku, kdy musíte olej z lahvičky vylít. Pořád si stojím za tím, že taková pumpička by byla praktičtější, ale já to tomuto odličovači mileráda odpustím. Vůně je příjemná, já tedy nejvíce cítím tu růži kombinovanou s levandulí a automaticky to ve mě vyvolává takový relaxační účinek - prostě oddych, rituál, kdy vím, že následujících 5 minut je prostě jen mých. 

A mé nadšení ani po několika letech neopadává, ba naopak! Používám jej pořád stejně - na navlhčený tamponek kápnu pár kapek oleje a jemně odlíčím obličej. Díky vodě na tamponku olej na pokožce hezky klouže a bere s sebou všechen make-up a to dokonce i ten voděodolný! Co více si přát?

- značka: Saloos (některé drogerie, bio obchůdky, internet,...)
- objem: 50 ml (seženete ale i větší - 250 ml, 500 ml)
- cena: 80 - 120 kč (jak kde)
- hodnocení: 9/10

Dalším produktem v odličování je pro mě důležitá také Balea jemná čistící pěna (100 ml). Jedná se o mycí pěnu s kašmírovým extraktem. Podle výrobce jemně odstraňuje nečistoty i make-up a zanechává pleť svěží a hebkou.
Složení: aqua, disodium lauryl sulfosuccinate, glycerin, decyl glucoside, sodium methyl cocyl taurate, parfum, sodium cetearyl sulfate, panthenol, hydrolyzed wool, coco-glucoside, glycol distearate, sodium chloride, citric acid, phenoxyethanol, caprylyl glycol, limonene. 

Balení je klasická plastová 100 ml tuba. Ze začátku probíhala aplikace v pohodě, všechno šlo hezky tak jak má. Jak pěny v tubě ubívalo, tak jsem musela vynaložit víc a víc energie, až jsem nakonec horní stranu ustřihla a bylo to zase všechno pohodlné :-) Na druhou stranu chápu, že třeba přes pumpičku by snad aplikace nebyla vůbec možná, jelikož samotná pěna je na začátku poměrně hutné konzistence.
Co mě hodně baví je vůně. Obvykle ji u produktů toho typu nevítám, ale tady mi nevadí. Je příjemná, ženská, taková čistá. 
Balea čistící pěna
Použití je opravdu snadné. Vytlačítě trošku pěny do dlaní, pošouláte nalíčený/poloodlíčený obličej, opláchnete vodou a osušíte (tak to dělám já). A u mě to funguje nádherně! Z pleti pěna krásně stáhne zbytek nečistot a líčidel. Po osušení je pleť opravdu jemná a hebká, nikde netáhne. Vím, že je to asi klišé, ale takhle nějak si opravdu představuju dětskou prdelku :-)

- značka: Balea (privátní značka DM drogerie) 
- objem: 100 ml (seženete ale i větší - 250 ml, 500 ml)
- cena: kolem 50 kč 
- hodnocení: 9/10

Tihle dva pomocníci jsou v mé koupelně nerozluční parťáci! Na odlíčení jsou to prostě kabrňáci! Co se týče samotné večerní rutiny, tak tímto to samozřejmě nekončí - následuje ještě pleťová voda, tonikum a krém. Ale o tom až jindy :-)

Co vy a odličování? Je to vaše rutina nebo se musíte přemáhat? A jaké výrobky pomáhají v odličování vám?

                                                                                            Evelin♥

13 komentářů:

  1. Odličovač na oči s chrpou od yves rocher a čistící pěna neutrogena, stabilně už asi 6 let :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě osobně Yves Rocher vůbec nesedí :-( Ale na ten odličovač s chrou čtu chválu snad všude :-)

      Vymazat
  2. Odlicovani je fajn, ale co si vylozene uzivam je nanaseni sera :)) takovy muj maly ritual. V. ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Ta cistici pena od Balea vypada dobre.:-)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Argan revital mám na wishlistu :-) Odličování olejíčky mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup, šup, je potřeba si plnit položky z wish listu ;-)

      Vymazat
  5. Já používám micelární vodu od Garnier a občas grepový gel na obličej od Neutrogeny. :))
    Balea pěna vypadá lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě micelárka od Garnieru bohužel ensedí, jsem věrná Biodermě :-)

      Vymazat
  6. Já mám nejraději olejíčky od Saloosu, micelárku od Biodermy, nebo čistící mandlový krém Weleda :).

    OdpovědětVymazat
  7. Quantum Binary Signals

    Get professional trading signals delivered to your cell phone every day.

    Follow our trades NOW and gain up to 270% a day.

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥