úterý 3. ledna 2017

Orient u mě v koupelně

Příjemné dopoledne 😊

Jak jsem slibovala v minulém příspěvku, tak se vrhnu rovnou na resty. První na řadě tady na mě (a na vás) čeká řada India Intensity od společnosti Avon. V krásně zabaleném balíčku na mě čekal tělový peeling a tělový krém, obojí se santalovým olejem a olejem z černého sezamu.

Santalový olej je silné afrodiziakum, zároveň dokonale pečuje o suchou pokožku, hydratuje ji a zklidňuje. Vyživující olej z černého sezamu detoxikuje pokožku (oficiální informace).

Tělový peeling je jednou za čas potřeba. Nebo alespoň já to tak vnímám. Vydrhnout kůži, zbavit ji pořádně odumřelých buněk. V kombinaci s horkou sprchou/koupelí se to v mých očí jeví skoro jako znovuzrození 😊.

Obal je klasický pevný plast, přesně na tohle jsem od AVonu zvyklá. Líbí se mi kombinace bílého obalu a zlatého písma, působí to luxusnějším dojmem. Pochvalu má uzávěr. Je to klasické cvakací víčko, ale je echt bytelné. Pevně se zavírá, hlavně DOvírá, takže se nikam nedostane žádná voda a i při 159.použití pořád drží!
Vůně je opravdu exotická - kořeněná, sexy, malinko těžší, luxusní. Když zavřu oči, představuju si ne svoji koupelnu, ale nějaké krásné lázně, bohémskou vanu na nožkách plnou pěny a nadýchané nahřáté běloskvoucí se ručníky a osušky.
Zrníčka jsou řekla bych spíš menší a peeling je moc příjemný. Zažila jsem peelingy, jejichž použití vyloženě fyzicko bolelo, jak byla zrníčka hrubá. To tady nehrozí. Já si použití peelingu užívala. Pokožka byla po použití příjemně hladká a jemná.

- značka: Avon
- objem: 200 ml
- hodnocení: pěna 8/10

Po každé očistě, nejen peelingu, používám nějaké to mazadlo. Kdo si pamatuje, tak jsem sušenka obecná. A taky mám ráda, když k sobě vůně ladí. Takže tělový krém, na obalu nazván jako suflé jsem musela prubnout taky.
Obal je plastová kulatá dózička se šroubovacím uzávěrem. Velkou výhodou je fakt, že přesně víte, kolik produktu vám ještě zbývá a hlavně jej můžete vypotřebovat do poslední "kapičky", což třeba u tub úplně nejde (pokud je nechcete stříhat).
Vůně je totožná s peelingem - malinko těžší, ale pro mě snesitelná luxusní kořeněná vůně dálek. Tělový krém má moc příjemnou konzistenci, až takovou máslovitou řekla bych. Velmi dobře se roztírá, krásně hydratuje a pokožka je příjemně voňavá. Jediná malinká výtka - je potřeba pořádně krém rozetřít, aby vám nikde nezůstala oranžová šmouha, pač ji máte pak na oblečení. Ale vyprat to jde, vyzkoušeno 😊

- značka: Avon
- objem: 200 ml
- hodnocení: 8/10

Za mě osobně jsou to moc příjemné produkty. Není to sice žádný must have a za mě škoda toho složení, ale je to příjemná koupelnová změna oproti mým stálicím.

                                                                                            Evelin♥

Produkty mi byly zaslánay PR zastoupením značky Avon. Jejich poskytnutí nemá vliv na mnou psanou recenzi. Mé názory jsou uvedené tak, jak je vnímám a cítím jaá sama a vychází výhradně z mých dojmů v průběhu používání výrobku.

13 komentářů:

  1. Tělové peelingy mám osobně velmi ráda, ale od Avonu jsem nic neměla tuhle značku moc v lásce nemám.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já AVon celkem můžu na různé sprcáče, peelingy, aj. Tam ráda střídám vůně a ty se Avonu fakt daří!

      Vymazat
  2. takéto produkty sú moja úchylka :D mám rada aj telové maslá aj peelingy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělová másla jsou nutností, obzvláště v zimě :-)!

      Vymazat
  3. Jojo tuhle řadu od Avonu mám velice ráda.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně mám raději třeba řadu z Mrtvého moře, ale tato není špatné, tak nějak mi k zimě tato vůně sedí.

      Vymazat
  4. Avon jsem dlouho nezkoušela. Díky za tipy na zajímavé produkty.

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle řadu neznám, ale vypadá dost zajímavě. Nejraději mám řadu s minerály z Mrtvého moře.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  6. Tělové máslo jsem dlouho neměla, plánuju nějaké na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tělový peeling mě hodně zaujal, jen se mi moc nelíbí ta barva :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  8. Management/ Internet business Literature/ Verbal exchanges Economic Management/ Finance data processing Philosophy/Psychology Arts/Humanities Medical/ Sanita IT/ Computer system Discipline **The copy writer have got to be capable of develop all-around 5-6 pages of content each and every day. https://imgur.com/a/oiEoIvx https://imgur.com/a/dFTMqzj https://imgur.com/a/VN4yf4L https://imgur.com/a/USrj46f http://wudvxgysig.dip.jp https://imgur.com/a/j2JdJYr https://imgur.com/a/Ya8767X

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle musím vyzkoušet, díky za tip. Já bych si taky konečně ráda užila čas sama pro sebe v koupelně. Bohužel ta naše je teď úplně rozbombardovaná. S manželem jsme se rozhodli, že ji opravíme. Myslím si ale, že tak za týden to bude hotové. Teď manžel lepil obklady a musím říct, že na to, že to dělal poprvé podle tohoto návodu, tak to dopadlo velice dobře. :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥